2009年5月29日星期五

我想吃炒粉絲

今日P小姐想約我食晚飯,可惜我應承左留在娘家煮餐比家人吃,但中途有些事要擱置,唯有回家煮麥皮吃。我掛住玩〝Restaurant City〞攪到6點幾都未煮,呢個時候老公就話我知佢可以7點收工,問我想食乜?佢意思係出街吃,但我都唔知食乜。


老公放工再來電,我突然想吃炒粉絲,咁就去家附近既韓國餐廳吃。老公去過一次唔多鍾意,但今次會去既原因可能係‧‧‧


事原:前日我講過想與老公出去食,我與老公好耐都冇單獨外出吃飯,但老公話好攰,而且又整親隻手,所以冇出到,當時我真係有唔問心架!但冇法喇!


我搵定位和叫定野食等老公來,因為我與老公都追緊〝巾幗梟雄〞,食完就要立即回家睇大結局。


今次老公話個湯好過上次,我地每人叫左一set飯和2碟炒粉絲,下次都係叫一set飯得,咁食法實肥死我。


原味炒粉絲:好味~



芥辣炒粉絲:唔好味,下次唔會再order~



傳統鍋飯:這鍋飯有我最愛既飯焦~Yammy。我見到碟辣醬,就諗起多年前與摯友去韓國時,導遊教我地用辣醬撈飯,真係好好味,邊吃邊諗起往事。



醬爆磨菇牛肉石頭鍋飯:一般



柚子蜜:我飲熱,老公飲凍,好香柚子味,但太甜,只係飲左少少。



1 則留言:

  1. 好耐都冇去韓國料理食野喇....
    見到我吞口水....好想食呀~~~~~~~
    [版主回覆05/31/2009 19:51:00]我諗住遲D搬左,就學朋友自己煮,咁就隨時有得食。

    回覆刪除