2009年5月30日星期六

雙腳好攰

今日打完波,又去行街,不停係幾個地方行來行去,真係行到腳都軟。


今日我與開心果姐姐和她的同事,12點在我家附近打完羽毛球再去食lunch,開心果姐姐就陪我回家放低運動用品,然後出發荃灣行街。


我地去左相熟的Boutique睇衫,然後再行其他Boutique,今日大家都有收獲,但並不多。肥仔來電問我係邊?一陣阿B返完〝協康會〞就會來找我,行到5點開心果姐姐要回家預備一陣返學,我送她去坐紅Van。


肥仔和娣婦帶左阿B去碼頭公園玩,咁我就行去〝荃灣廣場〞去〝中華書局〞睇書和買書,因為與〝三聯〞一樣做緊85折至到今個月尾。我邊睇書邊等佢地來找我,等到佢地來我就去付款,行左一陣又要分開,因為我要陪老公去剪頭髮,佢地行多一陣來找我地會合去吃飯。



我行回去千色店等老公,我見都7點幾老公又未到,又要剪頭髮,所以打比肥仔各自吃。肥仔8點幾來電問仲有幾耐?佢地而家係附近坐低左,預備叫餸食飯,老公又差唔多,就叫佢地等埋我地。


肥仔吃過呢間茶餐廳不錯,但髮型師老婆話這間早餐唔好吃。我地叫左兩個套餐,嚐過後真係唔錯,可能只係早餐唔好食。


雖然這間係茶餐廳,但有燉湯飲〝雪耳雪梨湯〞,而水準都唔差。



鹽焗雞:好入味,阿B仲好鍾意食添!得半隻唔夠喉。



中式牛柳:汁好味,肉不是〝拿〞得好利害。



南乳蒜香骨:嘩~簡直色香味俱全,無得彈。



全晚最呢3碟遜色左D,西蘭花果碟忘記左個名,味道一般,而兩碟菜就烚得太耐~好腍,整體全部都好味。



1 則留言:

  1. 好好休息 ~
    [版主回覆06/01/2009 19:57:00]知道~

    回覆刪除