2009年5月9日星期六

開心整蛋糕

今日開心果姐姐在我家附近book左場打羽毛球,平時打一粒鐘,今日就打2粒鐘波,但佢有朋友甩底三缺一,而其中一人都係打一粒鐘,之後要返學,所以就叫埋老公一齊打,打完波開心果姐姐有事辦,打完就即走,我與老公就買lunch回家吃。


P小姐邀請我到她家教她與P囡(她的囡囡)整香濃綠茶慕絲蛋糕,預備明天母親節送給她的母親大人。尋日P小姐接到公司通知今日要O.T.做到6點,她怕我會太夜,而且我又要與老爺吃晚飯,所以佢叫我6點到她的家,P囡會係家中等我,叫我教識P囡,而佢盡量趕回來。後來得知與老爺的晚飯取消,所以我就改7點到,咁樣就可以等埋一齊整,又可以傾計傾耐D。


我都有十幾年冇見P囡,當年見她只有兩歲幾,而家已婷婷立玉,比我還要高。我真係好羨慕,P小姐與P囡望落去話佢地係兩娣妹都有人信,後生生BB真係好。今次合照膚色比上次好,P小姐話今次我比上次Charm,唔通真係尋日做Facial真係有效?


大家分工合作,我主要係做預備功夫。之前我整4吋用2片魚膠片,而家P小姐要做一個8吋就用8片,我與P小姐都擔心會唔會多得滯呢?另外淡忌廉磅完,我又覺得好似好多咁,會唔會失敗呢?但一切我都係用我平時既公式來計算,邊整就邊擔心。



最後結果係完全冇問題,但另一問題就係蛋糕size太大,表面好難整得平滑非常難handle。


P小姐帶我去吃日本餐,但太多人唔知要等到幾時,P囡提意去餐廳吃,但P小姐覺得呢間麻麻,但不用等位,所以都係揀它,食物水準真係一般,但以這個價都可以接受。


上次P小姐請我吃飯,所以今次幫佢買材料我唔收錢,可是今晚食飯佢比我快一步比錢,我比返錢佢又唔收,下次再來我就整D蛋糕、曲奇做拌手禮先,其實今次都想整,可惜掛住玩Game、懶冇整。



沒有留言:

發佈留言