2009年5月22日星期五

一品螞蟻

今晚我book左場打波,就相約左阿嫂、肥仔和娣婦,我地出動晒當然唔少得阿B喇!老公知道阿B都來,就專登唔開咁夜O.T.,6點半收工。老公每次知道阿B都會去,佢都會盡量就可以見到阿B,我諗佢掛阿B多過我。


我地打完波頭痛時刻又到,大家都冇idea食乜!而且有阿B在場,要搵個地方都可以容納到阿B,所以選擇都唔多。


我諗起上次與阿嫂去過〝一品螞蟻〞食lunch,不過,我既就麻麻地,阿嫂既就OK,而且阿嫂話〝一品螞蟻〞屬於〝紅螞蟻〞集團,〝紅螞蟻〞我鍾意,所以就試下佢晚餐得唔得,估唔到好過lunch咁多,大家都大讚。


這裡冇set dinner,只得二人套餐,而散叫又比較貴,所以我地就叫左兩個二人套餐,餐飲只包咖啡或茶,其他飲品都要加錢,而甜品就要加二十蚊,就會有幾款比你揀,除此之外額外仲叫多兩個小吃,有咁多野食埋單都係五百幾蚊,價錢都合理,份量又適中。



辣汁燒原隻日本鮮魷魚(兩食) :魷魚係老公必選,魷魚好爽不靭,而炸魷魚鬚又脆、又爽。



芝士焗墨西哥辣肉醬粟米薄脆:老公就話唔好食,但粟米薄脆本來就是這樣沒特別,所以我覺都OK




精選二人套餐~小吃任選兩款、主菜任選兩款


香酥雞軟骨:剛剛炸起,皮好酥鬆,娣婦不吃雞軟骨都話好味,好味~激讚。



百花大春卷:春光皮包住蝦膠~爽。



芝士汁鮮白菌煙肉波蛋意大利粉:意粉不論硬度和味道都係適中,而波蛋意思,我諗應該指隻雞蛋蛋黃生。



羅馬式焗豬扒飯:起初以為與大家樂一樣,但比大家樂還要好,豬扒好腍,飯又唔會焗到硬~正。




濃情二人世界套餐~小吃任選兩款、主菜任選一款、新鮮主意任選一款


蒜香肉碎炒鮮雜菌釀翠玉瓜:我技術問題影出來唔多靚,但實際賣相係唔錯。好香蒜味,阿B都好鍾意吃。



原隻美國薯仔焗田螺肉:這味稍為遜色左D,薯仔帶硬,而田螺又冇乜特別。



鴨肉鵝肝醬蔥油薄餅:老公都讚這個好,有好香意大利臘肉腸味,非常惹味。娣婦和老公都唔吃鵝肝,所以舊鵝肝分左3舊,我怕肥試左少少,就比埋佢地吃,



黑椒忌廉汁焗牛仔骨飯:大家都讚這飯好,牛仔骨不像外出的嗱得好勁,仍然保持到有牛肉味,阿嫂還讚這個汁好。



兩個二人套餐有4杯飲品,肥仔order黑牛,而老公就order椰汁紅豆冰,其餘兩杯就係普遍野。





3 則留言:

  1. 聖經是神給人類的厚禮,它不單使人得著救恩,也使人得著更豐盛的生命,又可以使信徒裝備好,完成各樣的善工 (提後三 16~17)。

    回覆刪除
  2. 好似唔錯喎 ~ ~ ~
    [版主回覆05/27/2009 16:05:00]我覺得午餐真係麻麻,而晚餐真係幾得,不枉我比多次機會佢,唔係就錯過美食架喇!

    回覆刪除
  3. Julian Mama 於荷蘭風車國2009年5月23日 下午2:23

    Wow...I like the squid!!!! Yummy!
    [版主回覆05/27/2009 16:05:00]我老公又係好鍾意墨魚,每次餐牌有佢都會order來吃。

    回覆刪除