2009年5月7日星期四

鮮茄牛肉燴意粉 (內附食譜)


近排我與老公都沉迷於Facebook內〝Restaurant City〞,連〝Pet Society〞都冇玩,Blog又冇巡又冇整野食,唔知幾時會回復正常呢?


我每日都會睇〝都市閒情〞,睇下教煮咩菜式,咁可以學多一招半式。今日Annie教煮〝鮮茄牛肉燴薯條〞,我睇到時已諗緊,若果下次我煮既就會改用意粉或飯。


老公2點幾來電,佢話今日可以早D返,所以叫我煮晚飯,咁就啱喇!就煮今日所學架喇!呢款汁撈飯會好D,但又冇飯,就用左上次娣婦睇到個小朋友食譜既意粉,意粉好似米咁,阿B好鍾意。


老公話好吃,但下次唔好煮呢種意粉,因為食到胃痛,佳因細粒有時會〝sir〞左落去,老公個胃一個都唔好。


頭先煮既時候發生左D野,驚醒左睡夢中既老公,我煮煮下記起未整汁,所以出廳拎返個食譜,點知碟意粉擺得唔好,成碟跌左落地,連康寧碟都爛埋,隻碟係平時拎來剧扒用,遲D又要買番隻一樣。


散到廚房一地都係,老公立即執拾,橫掂都係我食完晚餐洗埋碗,就全屋掃地和拖地。



尋日老公話好耐冇食菜,所以就買我鍾意既菜,整蠔油菜心,一啖一條~正。



鮮茄牛肉燴意粉


材料: (2人份)


意粉                              1碗


免治牛肉                       150


洋蔥 (切細粒)               1 ()


蕃茄 (切粒)                   1-2


牛油                               少許


醃料:


蒜蓉                               1茶匙


生抽                               2茶匙


麻油                               少許


                                   少許


生粉                               1茶匙


胡椒粉                           少許


茨汁:


                                   3/4


                                   1茶匙


茄汁                               2湯匙


生粉                               1茶匙


生抽                               2茶匙


做法:


1.          煲內注入水,水滾後加鹽和油,然後下意粉,烚12分鐘後撈起沖水。


2.          用牛油起鑊,然後下意粉,炒一陣盛起。


3.          用蒜蓉、生抽、胡椒粉和糖醃牛肉15分鐘,然後再加麻油、生粉醃15分鐘。


4.          牛肉落鑊炒至半熟,然後下洋蔥粒炒。


5.          炒至牛肉8-9成熟,再下番茄粒,炒多一陣。


6.          最後加入茨汁炒,鋪在意粉上即可。




3 則留言:

  1. 意粉 ?
    [版主回覆05/08/2009 22:00:00]真係意粉來的,我呢包係〝Taste〞買架!

    回覆刪除
  2. 呢 d 係意粉嗎 ???
    [版主回覆05/08/2009 22:00:00]真係意粉來的,我呢包係〝Taste〞買架!

    回覆刪除
  3. 我本身睇到以為係飯呀!!!!!
    哈哈
    [版主回覆05/20/2009 11:56:00]我初時睇到都以為係飯,咁樣又可以識多樣野喇!

    回覆刪除