2009年5月8日星期五

途經的不開心

上次C小姐生日大頭蝦晚飯整左個香濃綠茶慕絲蛋糕,被受C小姐與P小姐讚賞,今個星期日係母親節,P小姐想整香濃綠茶慕絲蛋糕送給母親,所以明天我就去佢家教她,但佢冇整開蛋糕乜野都冇,所以我就幫佢買。


我見今日上午要去尖沙咀做Facial,做完就行去上海街幫佢買蛋糕模,再去二德惠買質料,然後再行回廟街坐小巴回家,但上海街蛋糕模用料好,所以比較貴,咁佢就自己買。到二德惠綠茶粉對於她又太大包,我決定帶埋綠茶粉去,最終我都只係買左魚膠片,不過,我自己買左3.2吋慕絲圈,質料不及上海街,但價錢就平一半。


我由尖沙咀去二德惠路途上,行經一段路,在這段路令我諗起一D唔開心既事,感覺非常不好,心情隨即向下滑,過左一陣收拾心情幫P小姐買野。我唔會因為咁就不行這段路,我望那種事不會再發生。



沒有留言:

發佈留言