2009年5月28日星期四

我的端午節2009

今日雖然係端午節,但就不用做節吃飯,因為娘家早在星期日吃了。節日食飯阿媽常常提早,因為可免掉與人迫和排隊。


高達叔叔手提電話壞,而老公有個朋友係沙田賣電話,所以我地就去左沙田,我順便去City Super幫朋友買米奇曲奇模。我仲約埋肥阿哥、阿嫂與肥仔一家三口一齊去沙田,不過,肥阿哥尋晚出左街睇波,所以我地與肥仔一家三口去先。


大家齊集就去醫肚先,大家唔知吃乜,就去左一田既美食廣場搵食。娣婦去〝八番〞買左碗細牛肉飯比阿B,又去左〝峰壽司〞買壽司吃,件蛋就緊係比最喜歡吃蛋既阿B喇!娣婦話帶子壽司失色左D。



娣婦吃3件壽司緊係唔夠喇!除左高達叔叔去〝八番〞買麵外,我地齊齊去左〝Mos Burger〞買包吃,老公與我都係吃〝犘斯芝士漢堡〞,而肥仔兩公婆都係吃〝蝦漢堡〞,佢地覺得唔夠〝麥麥〞好吃。



吃飽飽行下街,又去睇下電話,阿B在店外等候,但佢要週圍行,所以我與娣婦就跟隨,突然發現阿B痾臭臭,我和娣婦就搵地方換片。我地見男仕未得,咁換片地方又近City Super,所以我地就行住等,男仕買完電話就來與我地會合。曲奇模貨架和貨倉都冇存貨,唯有再留意其他地方。


我地要行既地方都差不多行晒,肥阿哥和阿嫂就到達,肥阿哥要去〝宜傢〞買野,咁就渣車載我地去〝宜傢〞行下。我發現〝宜傢〞有個密實盎只售$29.9,比起上次〝 十蚊店〞的平好多。大的是〝宜傢〞,小的是〝 十蚊店〞,咁抵我緊係買喇!


大家都係〝宜傢〞食左個熱狗餐,雖然加左1蚊,但依然好平。之後高達叔叔就回家吃飯,而肥阿哥就載肥仔一家三口去外母家吃飯,跟住又載我與老公回家,夜D再電聯吃什麼晚餐。



老公回到家洗完矛厠就眠,7點幾阿嫂來電提意去〝板前〞吃,嘩~緊係話好喇!我想去好耐,但成日都好多人。我地去娣婦娘家附近既〝板前〞吃,因為順便接肥仔一家三口回家嘛!


〝板前〞壽司水準真係唔錯,飯又細、料又夠份量,睇下舊飯比平時既細約2/3,條蟹棒都好大條添架!〝板前〞和〝板長〞雖是同一集團,但阿嫂話聽講〝板長〞係貴D,而且料又靚D。



阿嫂和老公都話件〝吞拿魚腩〞~好,入口溶化,可惜薄左D。



佐賀和牛卷:牛肉份量少,但肉質好軟棉棉,又係可惜牛肉份量少。



鹽燒牛脷:我唔阿牛脷和豬脷,但肥阿哥極力推介,所以我就試左少少,食落冇乜特別,但始終心理上有D驚。



呢隻唔記得咩蝦,都係好吃。



1 則留言:

  1. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒

    回覆刪除