2009年5月25日星期一

鮮茄磨菇雞意粉 (內附食譜)

今日阿B下午要返〝協康會〞,娘家外出維修,鑽野嘈到死,所以我就湊阿B回家午睡然後返學,娣婦見落雨,所以就請幾個鐘假陪一齊湊阿B返學。


娣婦3點幾就到我家,我地就叫醒阿B,平時一叫就起身,今次唔肯起,見佢精神都好似唔多好,所以取消返學。


我見咁就不如夜晚煮意粉齊齊食,我問左娣婦想吃白汁OR茄汁?想用雞OR牛?食完之後,大家都覺得茄汁配牛肉好味D,影相時我先發覺賣相有D似〝鴛鴦炒飯〞。


材料唔想留,因為都唔知幾時會再煮,所以全部用盡佢,隨個人喜好,大家可以將份量減少。我邊煮邊試味,所以煮到番茄爛晒,有這次經驗下次就會有番茄肉吃喇!


食後感:


我:味道OK,可以再濃D,因為佢地係淡味人,所以我唔敢煮咁濃味。
老公:好味道,但覺得酸左D。
娣婦:味唔夠濃,但整體好味。



鮮茄磨菇雞意粉


材料:(3人份)


意粉                               3人份


雞扒                               0.57


番茄                               4 (pack4個裝484)


磨菇 (切片、細)           113


醃料:


豉油                               適量


                                   適量


胡椒粉                           少許


生粉                               少許


                                   少許


汁料:


茄膏 ()                       一罐 (170)


茄醬                               2湯匙


                                   200毫升


淡忌廉                           2湯匙


                                   1茶匙


                                   1/4茶匙


做法:


1.          將意粉烚熟,備用。


2.          番茄去皮、切粒。


3.          雞扒洗淨去皮、切絲,然後用醃料醃15分鐘。


4.          將雞扒炒熟,再加入磨菇兜炒盛起。


5.          番茄加入鑊內炒,加入汁料煮 (除淡忌廉外),再加入 (4) 炒勻。


6.          最後加入淡忌廉煮至杰,即可。




3 則留言:

  1. 我公司座大廈又係有人裝修, 嘈到拆天呀 ~ ~ ~
    [版主回覆05/27/2009 16:18:00]裝修真係好嘈,鑽緊野時,碰巧阿B出街,佢就話〝驚驚〞架喇!希望快D整完喇~

    回覆刪除
  2. 我地都好鍾意食意粉架.....
    晏晝我好多時都會煮比2個女做午餐....
    [版主回覆05/31/2009 15:18:00]意粉又快又方便,真係一個好選擇。

    回覆刪除
  3. 好大碟喎...你食唔食得哂呀?? 我可以幫口喎!!!
    [版主回覆05/31/2009 15:19:00]我煮左兩碟都食晒,真係唔好意思,下次預埋你果份。

    回覆刪除