2009年1月10日星期六

阿嫂陪我Shopping

今日老公要返工,肥仔公司Annual Dinner可攜眷出席,所以我已通知肥阿哥今日會帶阿B過去佢家中玩,阿B三點要去〝協康會〞上堂,然後肥仔佢地會直接湊阿B去肥阿哥家。


前日熊貓姐姐先陪過我行街,買左條又抵又鍾意既牛裙,但仍未消除到我既購物慾,所以自己再行下街先。我一個人行唔到咁耐,所以問阿嫂一陣會唔會出街,唔出我行完就直接去佢到。阿嫂都諗住外出食野和行一陣,咁啱喇!但我剛吃左個米粉,我就行住等阿嫂,阿嫂食完野就call我。


我行左好多地方,已搵到心中既目標,等埋阿嫂既意見,就可以有決定嘞!我約左阿嫂係〝Giordano〞等,因為我既目標就係〝Giordano〞,阿嫂都話好我就買左,仲想買件襯衫,襯衫一百蚊一件,阿嫂見買3衫就190蚊,佢就買一件,而我就買左2件,但有件冇貨要遲D先有得拎,圍起唔駛一百蚊件,咁樣平D。


肥仔來電阿B未醒,所以唔返〝協康會〞,所以一陣我地行完街要回娘家湊阿B。我仲想買件外套,阿嫂好細心幫我搵,我地逐間行、逐間睇,但好多都唔乎合我要求,有D我肥得滯著起比較窄,最後都後冇買外套。


我地行下我又買多件衫和襯衫,件衫我擔心窄,但店員話啱,唔啱都有得換,若果我來這裡先,就可以慳返唔買〝Giordano〞既襯衫,因為呢件襯衫不論質地或款式比起〝Giordano〞還要好。


我地行到4點幾,就去〝Taste〞買晚餐材料,晚餐我煮〝肉醬意粉〞,又覺有D肚餓,所以就買D野食回去。我地回娘家接阿B過去,坐左一陣我就試衫,件衫唔駛換,阿嫂仲話我著左唔覺肥添!


肥阿哥放工回來,佢話今晚月亮會好大,因為最近地球,跟住唔知幾多點佢就拎埋腳架上左去天台影相。


今日我買既衫都好滿意,係相比〝Giordano〞件襯衫唔多抵,食完飯玩一陣就送阿B回娘家。我要行路回家,老公好攰就要搭車,我叫佢自己搭車回去,我行路,佢唔出聲一直陪我行,在寒風下邊行邊傾計。


我:今日買既衫係咪可以claim返錢架?
老公:咁我今日咪白做。(笑笑口講)
我:咩丫!我好耐冇買野喇喎!你又有買巴士啵!


佢唔出聲淨係係到笑,以前我成日買野,而家節制左好多。我又想吃薯片,老公又陪我去買。晏晝係商場見到有兩個人係台上被人影相,其中一個係〝Lisa S〞。



仲有呢個唔記得咩名,有好多人圍觀既人都係到影佢地,有D仲有準備,有長鏡,又帶備櫈仔和梯。我記得高達叔叔講,有好多人都係咁,佢地知道邊到有靚女或展覽,就會帶備行裝去影架喇!今日我見都係小兒科,之前見過有D仲誇。



阿嫂同事話佢知呢到有〝孖實磁石扭蛋〞,佢想要子彈,阿嫂好彩地一扭就中左心頭好,拆開隻蛋,搖粒子彈有聲,我地以為爛左,問個店員,店員一聲不響拎左子彈〝禮〞手就磁左上個箱上。



4 則留言:

  1. 我都好鐘意扭蛋架, 但都未見過le款喎, 好得意, 邊度扭架.
    [版主回覆01/12/2009 20:36:00]我見扭蛋機上貼住〝本週新款〞,係葵涌廣場扭蛋舖扭架!

    回覆刪除
  2. 哈哈, 依家 d 藝人, 無幾多個認得出囉 ~ ~ ~
    [版主回覆01/12/2009 20:38:00]實在出得太快,真係好難認。

    回覆刪除
  3. 唔知我係咪真係咁out,依加睇娛樂新聞,十個八個都唔知係乜水 !
    [版主回覆01/12/2009 20:41:00]我都一樣係唔知,有時真係睇到頭都大,攪極都攪唔清楚。

    回覆刪除
  4. 你又話減肥..仲食薯片, 哈...
    [版主回覆01/15/2009 23:40:00]呢個就係我唔想跟減肥餐既原因,有時都想放縱一下架嘛!

    回覆刪除