2009年1月16日星期五

提早洗邋遢@廚房

尋日晏晝一心等阿B瞓晏覺,就攪下娘家個廚房為新年作準備,但佢點都唔肯瞓,我都唔理照幫個廚房洗邋遢。


之前朋友教我係廚房牆上舖保鮮紙,咁就唔駛成日抺廚房喇!我見阿婆日日都抺咁辛苦,有建及此就仿效呢個做法,但係時間唔夠我只係舖左保鮮紙,而爐頭和爐底就要今日先攪。


今日阿B好乖一陣就瞓左,我就立即開工,近爐頭和爐底唔可以用保鮮紙,我就用爐紙舖,最麻煩就係要度位,再用錫紙包埋煤氣喉,花左個幾鐘就攪掂。


我攪掂晒就推介一下蝦子餅曲奇,好評如潮,所以我晚上回家,就立即開工再整。我用double份量,因為諗住比D阿媽拎返公司食,而且明天又有聚會,又拎D比朋友仔試下。老公話今批比尋日淡,唔夠甜,點會咁既呢?我都係用同一份量啫!真係抓晒頭?


今次大量製作,我由7點半開工,整就好快,連埋焗攪到差不多12點,原本我諗住整3倍份量,所以蛋都打左3隻,而家放左隻係雪櫃,我焗爐細怕有排焗,就整2倍份量,若然真係3倍,都唔知幾點有得瞓。我唧唧下真係唧到好似玫瑰花咁,真係練得多會有進步。今日我同阿婆講下星期佢回鄉時,我就整多D比佢拎回去。



尋日專登用晒麵粉,所以頭先要立即去買過來整,正當我篩麵粉篩到尾聲時,就見到牠,我影左好耐相,後來發現佢仲識郁,可能頭先被我篩暈左,牠好似係〝穀牛〞,盒粉係新買,咁樣令我好擔心會唔會仲有,但太夜遲D先去考證。



1 則留言:

  1. 笨媽媽快樂家2009年1月17日 上午6:44

    個樣好靚,真係好似玫瑰花.
    [版主回覆01/20/2009 11:07:00]最衰焗完走晒樣。

    回覆刪除