2009年1月10日星期六

自家製肉醬意粉 (內附食譜)

今晚晚餐我煮〝肉醬意粉〞,以前放假我都會煮來做我與肥仔既lunch,我好鍾意食,但又唔知點煮,食過只知道有茄醬和牛肉,我就用這個concept,再加喜愛既磨菇,就完成一碟〝肉醬意粉〞,而家人大左,煮食經驗多左,所以今次就添加左好多野。


今次個意粉味淡,但老公話味OK,整體都OK,阿B仲食左差不多一碗,但我覺得始終冇以前咁好食,可能添加太多野,下次我要煮個舊式來懷念一下。



自家製肉醬意粉


材料:(4-5人份量)


意粉                            41/4


牛肉 (剁碎)                0.43


豬肉 (剁碎)                0.35


磨菇片 (細罐)            113


茄膏 (細罐)                170


番茄 ()                    2


洋蔥 (切粒)                1/4


蒜頭 (切茸)                2 (1 1/2湯匙)


黑椒                            少許


Parsley                         少許


Oregano                       少許


                                適量


                                適量


茄汁                            適量


醃料:


生抽



胡椒粉




生粉


做法:


1.          番茄去皮,切碎備用。


2.          碎牛肉和豬肉用生抽、糖、胡椒粉醃料醃15分鐘。


3.          再用油、水、生粉醃一陣。


4.          煲水加入鹽和油,水滾後放入意粉烚9分鐘後撈起沖水。


5.          熱鑊下牛油,炒意粉,加入半罐茄膏和茄汁兜炒勻,盛起備用。


6.          爆香洋蔥、蒜茸,炒牛肉和豬肉至熟,加入黑椒、半罐茄膏、茄汁、番茄碎兜炒勻,再加入水和糖調味。(記得要試味)


7.          最後加入Parsley、Oregano兜幾兜就可以。


8.          將肉醬淋上意粉面即可。


貼士:


l        水的多少,視乎你要多少汁。


l        若果汁稀可以用生粉水埋獻。




沒有留言:

發佈留言