2009年1月23日星期五

又唔掂又難食

今日細舅母由鄉下來陪阿公和阿婆回鄉,佢地要半個月後先回來。今晚我book左場打羽毛球,但開心果姐姐和熊貓姐姐各自有事都不能前來,得返我與阿嫂打,所以就拉埋肥仔和娣婦一齊去,但娣婦話留低阿B係家好似好慘咁啵!肥仔話唔慘有阿爺和阿嫲陪佢。


後來老公約6點來電,又講回娣婦果番話,但都冇人睇佢,你又趕唔切來,老公為左阿B就盡量放6點半,所以我地就帶埋阿B去,老公真係我地開波冇耐就到,最後都係得我、阿嫂和肥仔三人打波。


我地不停問晚餐去邊到食,大家都毫無頭緒,但有阿B係到要去D寬敞既地方,打完波都8點,呢個黃金時段度度都要等,肥仔話去〝和民〞,但又貴又唔好食,我就話去〝Pizza Hut〞,大檯排第二張,跟住去對面間餐廳睇下,唔駛等即入,阿嫂吃過話食物OK,但成日漏單和餐具,肥仔都吃過都OK既,所以我地就入左去。


我知呢間係分店開左唔係好耐,總店已開業十年以上,仲係走高檔路線,價錢都幾貴,仲好多人幫襯,點知我地試呢間分店質素會係咁,真係好失望,仲要價錢都唔平,我地埋單都四百幾蚊。


食物太多味精,老公返到屋企仲飲左罐可樂來解渴,我都飲左幾啖,大家食過後唔會再有第二次,餸名我就唔記得,但我會逐樣講。



餐包~都唔錯,幾大件,而且有香草牛油搽麵包。



酥皮忌廉湯~我地全部都係叫附酥皮忌廉湯既餐,但個酥皮好求其,放得唔靚歪埋一邊,平時果D貼得個碗會好實,呢D一撩就起,cover個碗唔太多,個碗已經係細架喇!湯份量仲要係個碗一半。



意式焗豬扒飯~娣婦專登order與阿B一齊吃,焗野一向都係最遲來,點知今次係最快到,娣婦話酸左D,我地食得咁酸都話酸,咁就真係好酸。



燒春雞+羊扒~阿嫂和肥仔都叫呢個餐,我怕唔夠吃,阿嫂將佢半隻雞分一半比我。我以為一隻燒春雞,所以要阿嫂半隻,到阿嫂切左比我,再望真D其實係得半隻。


肥仔:麻麻,燒春雞是緊緊熟,切羊扒時內裡係唔熟,只係表面煎過而矣,叫人拎入廚房再煎。
阿嫂:羊扒OK,燒春雞我吃到一半已見到唔熟,頭先見阿嫂切燒春雞比我時,望到好似有血,叫阿嫂睇下佢果半邊,真係唔熟,阿嫂就吃左熟既少少,但阿嫂話唔駛再整熟佢,但我都同經理講聲,叫佢叫廚房下次煮熟D。



咖哩豬扒飯~老公order呢個係全餐最好食,佢想食咖哩牛腩,肥仔上次吃過好難食。成個碗都係豬扒,仲夾雜埋公仔麵,我地每人食一件,都有食剩,汁又好味。



西冷牛柳+大蝦~我已預左牛柳好細,所以都跟定飯。大家都被塊牛柳嚇親,我都知係會細件,但唔駛細成咁丫嘛!仲細過我手掌,而厚度比平時既薄一半,我切左D牛比大家試,大家評語〝鞋〞、冇肉味。隻蝦就真係好大,而且有D彈牙,我都每人切左D吃。我只係記得我個餐既價錢,盛惠98蚊,加埋一成百幾蚊,真係一D都唔值。




3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆01/25/2009 08:57:00]多謝~

    回覆刪除
  2. 你係唔係想要"是口金耶"個本書啊
    你上 http://www.books.com.tw/exep/prod/booksfile.php?item=0010393016
    網上面可以買仲會搵DHL送到你屋企門口!
    唔係廣告黎ga, 只係我曾經都有你既煩惱....有D書係香港書店搵唔到!!
    希望幫到你
    [版主回覆01/25/2009 09:02:00]多謝你的資料提供,我去過好多書局都話冇,去過個網睇,但未研究點買,非常感激~

    回覆刪除
  3. 下次都唔好幫襯佢啦 ~
    [版主回覆01/31/2009 08:24:00]真係再冇下次~

    回覆刪除