2009年1月30日星期五

年初二‧年初三露營@西貢灣仔2009 Day 2

欲知前提如何請到:年初二‧年初三露營@西貢灣仔2009 Day 1


28 January 2009


尋日聽完AL弟弟和泰利咁講,大家都怕會凍C,A小姐帶左暖貼,夜晚我與老公每人都貼左一塊,但就冇著住外套瞓,可能人多夜晚瞓覺時都唔覺凍,有D熱到拉開左睡袋瞓。


今朝3點已想去〝殊殊〞,瞓下醒下捱到7點幾拍醒老公陪我去,又再瞓下醒下等到8點幾契大佬起身,我又跟住起身,之後其他人都陸陸續續起身,只係得老公一人仍在睡夢中。我地燒蒜蓉包,又燒尋日BBQ和打邊爐的剩餘物資。



我見AL弟弟和契大佬開始炒蛋,我就去叫老公起身,個個都食完,等到你起身又煮過比你食咩,佢居然話唔食,我唔理限佢十分鐘內要出營。



除左奄列,仲有太陽蛋,還有煎餃子,餃子係尋晚打邊爐剩既。



AL弟弟煲蠔豉瑤柱粥。



契大佬炒完第一轉米粉,A小姐見有盎沙嗲醬,就order一個沙嗲炒米,味道唔錯。



我行開左回來就見到呢隻狗,佢地仲幫佢改左個名叫〝阿璜〞,AL弟弟比左舊包佢吃之後又停在此處,阿璜係AL弟弟身後守候,我地又再比左幾舊包佢吃,連食唔晒既米粉都請埋佢吃,因為阿璜係流浪狗,所以乜都比佢吃,又被水佢飲,但我地都有節制既,怕佢一次食咁多,幫佢變左害佢。



阿璜食完有時都坐得好是正架!



契大佬帶左彩虹風箏,丁丁小姐帶左Batman風箏,所以我有機會跑下,放下風箏,我仲嘗到人生第一次自己放得起隻風箏,自己拎住隻風箏和線轆,一路跑一路笑感覺自己有D似傻婆。



野食好似食極都唔完,所以臨走前來個一品煲,將唔帶得走既都一鑊熟,可以帶走既物資,就各自認頭。



食飽就執行裝和收營,頭先都有D人來影我地個新營,前面得層紗就係尋晚男仕瞓既地方。



新營太重,要用手拉車先可以攜帶。



之前朋友們認識左一對營友夫婦,佢地常常來,而且設備好完善添!朋友們都係見佢地個營幾好,就由台灣訂一個回來,果個營就係呢個新營喇!


頭先營友夫婦由南營地上來行,與我地傾談左一陣,我地走既時候又去探下佢地。佢地有將吹氣床,有床就緊係唔用睡袋喇!佢地帶埋平時用既羽絨被來,又有檯仔、暖爐,佢仲話開左個暖爐來發麵包添!真係令我羨慕。



隔離個營就係佢地個飯廳,帶備埋檯布,又有花,又有的私家櫈,幾浪漫。



3 則留言:

  1. 你呢兩日好好玩呀, 我咁大個人都未試過露營, 好好玩咁喎!
    又bbq, 又打邊爐, 好多野食, 成班咁玩真係好開心呀
    [版主回覆02/01/2009 09:41:00]露營都幾好玩架!但夏天去就慘D,所以我寧願冬天去,起碼個人都爽D。

    回覆刪除
  2. 你好... 我年初二那天, 也到了"西貢灣仔營地"露營, 可能那天我們相遇過的了, 那真是個不錯的地方,我渡過了愉快的兩天。 有空的話也來我blog交流下喔,謝謝! By Yoyo~
    [版主回覆02/02/2009 22:35:00]好丫~

    回覆刪除
  3. 嘩, 你地究竟帶左幾多野去露營 ?  好似食極都食唔完呀 ~ ~
    設備咁齊全, 一定好舒服啦 ~ ~ ~


    [版主回覆02/02/2009 22:39:00]我地買左2車百佳食物,有11個人應該都唔算多,唔知點解會食唔晒呢?

    回覆刪除