2009年1月18日星期日

上海街‧美亞開倉‧Green Box Karaoke

17 January 2009


今日老公要返工,但只係要十點返到芍就可以,我8點45分叫到9點25分先起身,佢係厠所出來就發脾氣〝攪咩丫,冇水既?〞,我先醒起今日9點開始冇食水,大家都忘記左,老公唯有用凍滾水梳洗,我食完麵D碗麵要夜晚先洗得。


今日真係好忙,早上11點與肥仔帶阿B去〝協康會〞上堂,跟住我就要趕回娘家,明天食團年飯我預備包春卷,今日炒定明天可以慳返D時間,再回家擺低D野,2點就要到油麻地與至Fit姐姐會合。


上次我去上海街見到有韓式石頭鍋飯既鍋,咁啱至Fit姐姐想買,所以今日我帶她去買,順便我都想去上海街買野,離開娘家時我時通知至Fit姐姐我要遲半小時,其實都唔駛遲,講多D保險D,我怕人家等我,至Fit姐姐都係剛出門。原本熊貓姐姐都來,但有D事,遲D先join我地,再夜晚我地就去唱K。


我地見過面就去醫肚先,去左澳門九記食左一餐好滿意既lunch。去到上海街,入到舖頭至Fit姐姐好開心,樣樣野都好得意,我見到佢咁開心我又好開心,因為有同道中人,我又係鍾意呢D野,大家都好雀躍,又買得好開心。


我去之前已諗定要買乜,包括燒臘勾5A唧咀Marcato曲奇槍


至Fit姐姐除了買左2set韓式石頭鍋,仲有木匙、調味料盎、鑊仔,鑊仔係用來上菜用。



之後我地又向〝美亞〞開倉進發,至Fit姐姐上次已想買個煎魚煎Pan,經再三考慮今次就去帶佢回家。



我地行完熊貓姐姐剛好辦完事,就約係九龍灣等,我地睇左一陣衫,然後就去宜傢坐下。頭先試衫黏到熊貓姐姐既衫好多毛毛,之前我係宜傢都買左個轆轆,平平地順便去買個來轆衫,再諗下果到有封箱膠紙架啵!咁可以慳返用佢咪得囉!於是我與至Fit姐姐就幫手黏毛毛嘞!我見有D肚餓就去買2個熱狗餐一齊吃,食完又去梳化坐下、傾下計,又拎至Fit姐姐既戰利品影相。


今次唔食K Buffet,而家要加32蚊先有得食,又唔係好食過人認真把鬼,所以我地行去左餐廳book定位先,然後去行街睇衫,所有人到齊除開心果姐姐外,因為未放學,我地唱住K等佢。餐廳係book左位都要等,但好似冇人理我地就轉去另一個地方,到到都要等又多人,終於轉左幾個地方,搵到茶餐廳唔駛等位,我地每人叫左個煲仔飯,加多碟炒芥蘭和菜心。


Karaoke收貴而家貴左好多,人頭費$148/每位,仲要加多9蚊〝歌曲版權費〞,所以同屋住最後都係不來,因為佢2個囡計一位,而且佢老婆又唔唱歌,佢自己又好少唱。我地一入房就可以唱到明天6點,所以我地真係唱通頂。唱K點少得飲幾杯,高達叔叔食得多左D,所以〝Wing Wing地〞,佢冇同我地去食早餐。原本話飲早茶,但老公眼瞓,我地去左食粥,老公坐係到瞓左,佢食幾啖又瞓,跟住又被我鵝醒,又食幾啖,開心果姐姐話我好似阿媽咁。


呢2碟野都係1蚊,唔係咁好食,但1蚊仲想點丫!



仲有唔駛錢既宵夜和零食。



沒有留言:

發佈留言