2009年1月31日星期六

捨命陪君子@年初五2009

30 January 2009


尋日我終於去睇醫生,醫生開左抗生素、消炎藥和其他藥比我,仲建議我〝雲吞〞要請大口仔吃。早在半個月前已經感覺到鼻和喉嚨有D發炎,但發下又唔發,諗住自己會好。從初一至初三,每朝起身都〝新〞到黃綠杰鼻涕,之後就冇架喇!只係每朝一次,但到初四情況嚴重左,所以去睇醫生。


今晚我、阿嫂、熊貓姐姐和高達叔叔一起打羽毛球,阿嫂買野食回去與肥阿哥一齊吃,咁我地等埋老公就去吃飯,熊貓姐姐見咁人齊,就提意去佢家打通宵麻雀,因為熊貓男友入左camp,跟住就搵埋至Fit姐姐,咁就夠腳嘞!


我地係年三十晚打馬吊輸左,跟手初一打兩圈又輸左百幾蚊,老公已經話〝咁黑,暫停唔打住〞,但見熊貓姐姐咁高興,雖然,我有病在身都〝捨命陪君子〞喇!


我地約老公係家等,我回到去洗個白白換套衫先,跟住高達叔叔見打通頂,所以都個洗白白。晚餐去左樓下茶餐廳吃,樣樣都好味,邊食邊讚。


蝦仁瑤柱炒蛋白~蛋白唔老,美中不足有什豆。



蒜香洋蔥豬扒~有好多豬扒,汁好香,肉質嫩,又唔鞋。



鮑片冬菇扒時蔬~整體OK,係個獻汁杰左D。



我記得拎Notebook,就忘記左拎蘿蔔糕,出門口時硬係有野未拎,但又醒唔起係乜。熊貓姐姐就陪我回家拎,好在都係行左1/3路程,放假日日都出左街,唔趁今次清,都唔知幾時有機會吃。我帶埋Notebook去,等老公打緊時我就可以寫Blog,咁樣我先可以寫晒咋!


半夜我問煎幾多蘿蔔糕,個個都話唔餓,老公話半底,食完半底,立即再煎多半底,佢地話好吃,熊貓姐姐話下次都要跟我呢個食譜整。


我煎第二次時,熊貓姐姐話上次朋友來打邊爐剩左金菇,金菇唔擺得佢擔心會浪費,最衰冇肥牛,咁我就可以整金菇肥牛卷,熊貓姐姐從雪櫃拎肥牛出來,後來佢地怕我麻煩,所以叫我炒埋一碟就可以。


今次我帶埋〝Lucky Ring〞都係輸,仲輸得多過前2次,例牌一齊吃埋早餐就散隊,我臨走時大力得滯,將熊貓姐姐個沖水製整斷左一半,但高達叔叔連另一半都整斷埋,所以食完早餐佢要幫熊貓姐姐修理。


我好鍾意打馬吊,可以唔賭錢,但實冇人陪我打。打馬吊鍾意,但唔精,來年我要努力學習一下先。



4 則留言:

  1. hihi
    我都好鐘意打麻雀...但又唔多叻個種...係新年先會打...平時好少有人陪我打
    [版主回覆02/01/2009 09:43:00]我平時間中都會打下,但打極都唔叻,所以我成日都想學,但又冇人教,有時上網搵下鑽研下,但唔明又冇人問,真係激死。

    回覆刪除
  2. 過年唔打馬雀, 無 d 拍拍聲, 梗係差 d o野咁!!麻雀真係中國人最大o既發明!!!
    [版主回覆02/02/2009 11:37:00]我要停戰一排,要再磨練下先。

    回覆刪除
  3. 今日好返未呀 ???
    [版主回覆02/02/2009 22:46:00]未好返,晏晝又去左睇醫生。

    回覆刪除
  4. 我都好鐘意打牌架, 台灣同廣東都有打
    我而家冇工返, 有陣時都會下午響屋企同d 又係失業或番shift 既朋友打
    [版主回覆02/02/2009 22:47:00]你識打台灣牌咁犀利,好似好難學,你就好喇有朋友陪你,我得阿B陪我。

    回覆刪除