2009年1月1日星期四

赤柱‧香港食@拍拖十週年紀念日

今日係我與老公〝拍拖十週年紀念日〞,我要求去〝赤柱〞,〝赤柱〞係我其中一個鍾意既地方,亦係以前我間中會去既地方,我想緬懷一下之餘,又想去〝Jenny Bakery〞買曲奇,所以老公大人免為其難陪我去。


我地原本只係去〝赤柱〞一個地方,去去下就去左好多地方食野,當然係去香港區搵食喇!難得過香港嘛!但搵食有D失望,冇介紹講得咁好。


今日老公食到咀篾篾,又成日話〝呢D粗製濫造〞、〝名大過實〞,佢返到屋企突然係到發嗡瘋~今日大為失望,食餐野都趕頭趕命,強差人異、名不符實,佢一次過講左好多多到我唔記得左。


今晚有個奇遇,老公有個朋友(小學同學),佢轉左揸電車成年,估唔到今晚會見到佢揸電車。我地由灣仔行去金鐘搭車,有架電車往灣仔方向駛過,老公突然話〝電車先生〞,我見佢架車埋站,所以我地轉頭奔跑過去,與他傾談左幾句。老公話當時佢地大家互指,即刻大家都發現到大家。返到屋企老公都有打比〝電車先生〞傾計。



今日12點老公起身,我諗住都係樓下食埋野先過香港,居然老公話過〝中環〞食,我就即刻諗起〝蘭芳園〞,這裡就係我地搵食第一站。


蘭芳園


我地去到已見到有好多人係到影相,大多都係遊客,仲有見到傳聞中綠色長木櫈,但有好多人坐住影唔肯走。〝蘭芳園〞鐵皮屋街舖後,有個舖位,聽講話係〝舊舖〞,再行落幾個舖位又有一間〝蘭芳園〞,我相信呢間叫〝新舖〞,我就係係〝新舖〞外面等食。


老公見到有好多人等,佢想去另一到吃,我覺都唔係好多啫得4-5個人,同埋呢到又唔會坐好耐,D人好快走,講完唔夠5分鐘就入得,當然係要搭檯喇!食完大家都覺得一般冇乜特別,可能係我地兩公婆唔識欣賞,又或者好似老公咁講〝呢D粗製濫造下既產品〞,呢餐盛惠68大元。



豬扒包:豬扒好腍,唔會好似出面咁乾。



傳統咖央多士:咖央唔夠甜,我落左糖漿,同檯對情侶都唔夠甜,一樣落糖漿食,冇乜特別。



蔥油雞扒撈丁:係等位時我睇過門口訪問,呢款野靈感來自lunch的燒味飯和公仔麵。豉油鹹左D,份量少,冇乜特別。



凍奶茶:我冇飲野,老公例牌飲〝凍奶茶〞,但我食到口渴飲左啖,飲完個口有D苦,奶茶冰得少少,其他都係水冰。老公話奶茶唔好飲,我沖的百爵香滑奶茶比它還要好,唔知佢係咪氹我呢?




石板街


食完就去〝交易廣場〞搭車去〝赤柱〞,途經〝石板街〞影下相,影完想行轉身唔見左老公,再望上D原來有人問路,等我走過去睇下先。


我聽到果個人講英文,旁邊企左個化左濃妝女人,應該係佢老婆,佢地兩個都係亞洲人應該over60歲。佢講單字英文,要去〝中環廣場〞,但講講下原來佢係想去〝山頂纜車站〞,呢到行去好遠,全程我用我緊餘既英文同佢溝通,真係好耐冇講過差D連緊有都冇埋。石板街有個咁既標誌,唔知係咩意思呢?




赤柱


我地到〝交易廣場〞冇搭〝6號〞巴士,因為老公話它行山路要兜好耐,我地揀下一班〝6X〞。


赤柱改變左好多,人亦比以前多,我比較喜歡以前既寧靜,係舖仔檔內我發現到呢間〝Exclusive〞,裡面有好多高科技既野,與其他舖格格不入,但舖內又有好多人,而且仲有人買野,D野都唔平架!


我見到有間野叫〝Bay Side〞,就同老公講〝痺晒,你隻腳痺唔痺丫?〞,老公望住我笑。



有兩間廟,一間座落於個高檯上,面對住大海,而另一間就係係地面,出面仲開左檔〝書報攤〞,旁邊仲有間茶餐廳添!



廣場附近有個小丑係到表演,仲見到有個外籍小朋友企定定係到睇,小丑身後果兩個應該係佢父母親大人,到我行完走都仲見到個小朋友係到睇。



行前D就有個〝香港海事博物館〞,我地冇入去,等我下次拎過部相機先入。



〝香港海事博物館〞旁邊有好多呢D石柱。



〝赤柱卜公碼頭〞老公話係〝卜公碼頭〞拆,然後搬過來的。



我地行到廣場都唔見〝Jenny Barkery〞,就再由頭行多次,但都係唔見,我上網睇過地址,去到都唔係果間。


頭先行過舖仔見到有好多香薰,我對此冇興趣,而且老公有鼻敏感唔聞得,不過,就好靚,所以我就揀返件先,可以有樣野可以紀念下今日特別日子嘛!跟手我問下老闆知唔知係邊,老闆話係〝赤柱〞商場2樓。




赤柱~Jenny Barkery (http://www.jennybakery.com/)


頭先見到遊客都拎住,冇理由我會搵唔到架!得到指點後搵到喇!其實,商場我都經過2次都冇抬頭望,我地由商場後門走,商場後門一入就係〝Jenny Barkery〞。



我買左〝4Mix (2)〞,見好多網友話好食,老公又鍾意,所以想試下。我見個罐底有〝咖啡精〞,弊喇~老公一有咖啡成份就會嘔。


頭先老公要求開封,一開就有好大陣咖啡味,我試左一口本身冇咖啡味,但與咖啡味放在一起,所以有少少,我給老公吃,佢一吃就嘔。之後老公每吃一塊,都係由我試食左先,好似以前皇帝咁,奴才試食完先到皇帝。


老公話冇乜特別,我就覺得好鬆化,感覺好似大力D都會散,我覺得OK。




大利清湯腩


老公話晚餐去西灣河食車仔麵,但食過,我想試新野,於是就去去阿蘇介紹既〝大利清湯腩〞吃,我地搭返〝6X〞走,係律敦治落車,但老公沿途都話我地上左賊車,因為我地搭〝6X〞貴過〝6號〞,但〝6X〞行左山路,落車後望真D個牌真係〝6X〞,咁即係個司機行錯路,我搭咁多次巴士真係第一次行錯路。


我地行左好大個圈先到〝大利清湯腩〞,食過後都係不外如事啫!呢餐盛惠〝73蚊〞,老公食左一啖就話〝名大過實〞。


我試〝咖哩牛腩米〞,味道一般;老公食〝魚蛋牛腩麵〞,魚蛋好彈,但好腥可能唔新鮮,另外加多個〝腩汁蘿蔔〞,又係冇特別,係蘿蔔多水。我懷疑係咪去錯呢,舖內人不多,位任你揀,門面又冇阿蘇個樣,但望下張單地址冇錯啵!我見老公個樣唔多高興。



我地決定由灣仔行去金鐘搭車,老公話前面有〝泰昌蛋撻〞,佢好鍾意食蛋撻!所以我就從容佢吃,而家〝懷舊貨迎新歲$3.8〞promotion由(31/12-4/1)。我見到沙翁想食,但太多糖,都係食蛋撻算。老公話蛋撻比以前甜,冇以前咁好食,我套用佢果句〝呢D粗製濫造〞。



我影緊〝和昌押〞時,老公呢到就係改建左做餐廳架喇!哦~原來係呢到。



沒有留言:

發佈留言