2010年4月30日星期五

白糖糕 (內附食譜)

白糖糕係我鍾意的中式小吃之一,每次都會吃3-4件架!成日都好想知點整。


前排係〝Grace〞到見到佢整自製白糖糕,賣相與街一樣。


尋晚我就動工嘞!因為要發酵8小時,我就臨瞓前整定個漿來發酵。


瞓醒就立即拎去蒸,真係好期待成品。


出來賣相真的與街一樣,係食落實左D,若然唔係就完美嘞!


熊貓話OK,係比平時硬左D,佢比較喜歡硬的,而我就鍾意食QQ的。


甜味剛好,係硬左D啫!


後記:3/5,我再蒸返熱來吃,熱食真係好軟熟,所以記得熱食喇!



發酵8小時前 (左圖);發酵8小時後 (中圖);完成品 (右圖)



白糖糕


材料: (食譜來自 VDO NEXT)


粘米粉              100


                     80


                       220ml


泡打粉              1/4 茶匙


酵母                  半茶匙


溫水                  1湯匙


做法:


1) 將糖加入水中用細火煮至糖溶化。


2) 粘米粉、泡打粉過篩後撞入糖水,其間不停攪拌,以免起粒粒。


3) 將粉漿用細火煮熱,不停攪拌,然後過篩待涼。


4)  酵母加入暖水中拌勻靜待5 - 10 分鐘。


5) 將酵母水倒入粉漿中拌勻發酵 8小時。


6) 發酵完成後,將粉漿倒入已掃油既盤內,再用大火蒸30 分鐘。


整後心得:


l          隔晚後發現有沉澱物,我倒晚時候輕輕攪勻,因為怕泡泡會散,令到效果唔好。


沒有留言:

發佈留言