2010年5月1日星期六

凍豆腐花@無石膏粉 (內附食譜)

熟識我既人都知我好鍾意食豆腐花,以前瘦的時候食Buffet飽,都要食2-3碗豆腐花。


成日都好想知點整,後來自己識整,又唔會想整,因為都有點麻煩。


又要浸,又要磨,又要煲,都幾花時間。


而家有左〝通少〞既自創食譜: 無石膏粉的凍豆腐花 (Tofu pudding)就方便喇!


做法簡單,又沒有石膏粉,就可以減少失敗。


這個份量整左4小杯,得YY、高達和我有幸品嚐,我地都好鍾意食。


我覺得整一定要買靚豆漿,因為我買既豆味淡,所以唔係好香。



凍豆腐花@無石膏粉


食譜來自:通少〝自創食譜: 無石膏粉的凍豆腐花 (Tofu pudding)


材料:


無糖豆漿              2 (440毫升)


                          1湯匙


魚膠粉                  1/2湯匙 (7.5)


凍水                      20毫升 (4/3湯匙)


汁料:


薑蓉                      1湯匙


冰糖                      10


                          半杯 (110毫升)


做法:


1.          豆漿用中火煲至暖,加入糖攪勻,熄火備用。


2.          魚膠粉加入20ml凍水於一個碗中浸透成海綿狀。


3.          將載有魚膠粉的碗浸於另一個載了滾水的碗中坐熱,攪成魚膠漿備用。


4.          待豆漿稍涼後,將豆漿和魚膠漿徹底攪勻,平均到入器皿中,雪5-6個小時即成。


5.          將汁料煲至糖溶化,雪凍備用,吃時可以就可以加薑糖水或黃糖享用。


貼士:


l            記得切勿加得太多魚膠粉,否則過硬就不似豆腐花了。


l            漿不要煲滾,微暖足夠熱力去溶糖就可以了,要待涼一點才好和魚膠槳混合。


沒有留言:

發佈留言