2010年5月22日星期六

北上豐收

今日我地兩公婆、纖瘦小姐和L先生又再北上。


我地目標好清晰,而且計劃好行程,所以進行得好順行,唯獨纖瘦小姐買唔到燈。


首先去家合居@深圳,因為我有多醬料和香料,我要買多個調味料架。


另外,我買多一pack勾,我發揮師奶本色,叫佢送多2隻比我,呵~呵~。


深圳既架比香港平一半,有D仲唔止添啵!



L先生係愛魚之人,所以就去〝洪湖水族街〞睇魚,唔知係咪lunch,所以冇野睇。



每次北上都想去〝Wal-Mart〞,但次次都唔夠時間,今次終於去到喇!呢間係〝洪湖水族街〞旁。



Wal-Mart有灣仔碼頭水餃買,一pack有69隻,都係買RMB28.7。



我的戰利品@Wal-Mart:全部合共RMB87.6。


Snickers:一packRMB9.9,仲要有兩粒3A勁量送。
百力滋:RMB4.9
孜然粉:RMB4.2
乾蘇餅:RMB4.9
韓式辣椒醬:RMB16.3,我可以醃泡菜喇!



掃完貨去東門整窗簾,然後去醫肚。見〝番番拉麵〞係連鎖店應該穩陣,就入去試下。味道幾好,價錢又唔貴,不過,就唔準影相,我都係影影下先知,其後都係偷偷影架咋!



檯上擺左個星座運程機,但就要入錢囉!



〝番番拉麵〞個Logo好似〝味千拉麵〞。



照燒雞扒蓋飯:RMB26 (L先生)



日式豬扒蓋飯:RMB25 (我),有香港既水準。

照燒雞扒拉面:RMB25 (纖瘦小姐)


九州牛肉面:RMB23 (老公),牛肉好似五香肉丁,而麵質亦有香港水準。



濃情夏日冰果:RMB12,好飲,佢地飲既冇乜特別,所以冇影。



飲完再去〝廚安居〞,途中見到兩隻警犬,睇下佢地熱到。



我的戰利品@廚安居:RMB31



纖瘦小姐的戰利品@廚安居:RMB31



我除左見烘焙有興趣,都好熱愛烹飪架!再落多兩層,再買過,纖瘦小姐都有買架,但我冇影相之麻。



回去取回窗簾後,就去尾站〝深圳書城〞,真係抵到嘔。我果本曲奇書係為了老公,若果唔係三十幾蚊就攪掂,而家要係七十幾。纖瘦小姐都買左兩本,就係除曲奇書外果兩本。



我地由福田返港,香港過關後就見到佢喇!好可愛丫!



大家想知地址就去以下地方搵:


廚安居地址:玩樂‧購物@回歸下集 (1‧7‧2008)
家合居:家合居@深圳
深圳書城:玩樂‧購物@回歸下集 (1‧7‧2008)


沒有留言:

發佈留言