2010年5月10日星期一

忌廉芝士牛油蛋糕 (內附食譜)

今日諗住去影相,但天公不造美,唯有寄情於整蛋糕喇!


〝乾士多啤梨粒粒〞我已買左好耐,但一直都的唔起心買埋忌廉芝士。


上星期六,阿嫂整蛋糕要買忌廉芝士,所以我又搭單買。


我跟〝吉斯蒂~忌廉芝士牛油蛋糕〞,但佢既比我靚好多。


整既時候都有點擔心會好甜,結論係下次真的可以減糖。


焗既時候真係好香甜,仲有濃濃芝士味,但食落有淡淡芝士味,不是太濃。



食譜冇說明用什麼size蛋糕模,所以我就用左1個〝17cmX5cmX6cm〞錫紙模,但都係細左D,有點滿瀉。用呢個模要焗多10分鐘。



忌廉芝士牛油蛋糕


食譜來自:吉斯蒂~忌廉芝士牛油蛋糕


材料:


無鹽牛油                      50g  


忌廉芝士                      50g


                                 100g


                                  2


低筋麵粉                      110g


泡打粉                          1茶匙


                                 少許


雲尼拿精油                  數滴


乾士多啤梨粒粒           10g


做法:


1.      牛油、忌廉芝士室溫放軟,加入糖打至鬆軟。


2.      蛋拂勻,逐少加入牛油溶液內,用打蛋器打拌至完全混合。


3.      篩入低筋麵粉、泡打粉及少許鹽輕手拌勻。


4.      最後加入雲尼拿精油及乾士多啤梨粒粒,倒入已鋪牛油紙的焗模內。


5.      180度焗約 30分鐘即成! (以竹籤測試, 如沒有黏著蛋糕溶液即代表蛋糕已熟


沒有留言:

發佈留言