2010年5月29日星期六

爵士拉麵

纖瘦小姐和L先生多年前帶過我去位於粉嶺〝爵士拉麵〞,我覺得好味。


之後都帶老公和其他朋友去試,佢地都話幾好。


今日放學後,我兩公婆和纖瘦小姐、L先生一齊去〝爵士拉麵〞。


咁多年冇來,全部野都冇變,但水準就好似差左D。


不過,唔係唔好吃,只係普通左啫。


〝爵士拉麵〞老闆係日本人,亦都係由他親自操刀,有好多人專誠渣車來吃。


舖面積很少,所以一班人去的話就不用去。


果到好似得約20個位,都好擠迫下,大多人都係食完就走,不會坐太久。


果到得5款拉麵,小吃種類亦不多,但人流就好多。


湯底有3款,札幌味噌湯底、東京醬油湯底、辛味噌湯底,任你配。


若要幫襯呢間要事先打去問下,因為每日營業時間很短。


地址我唔知,但可以打去問下地址和有冇位,電話:2676 9348。


叉燒拉麵配東京醬油湯底:老公與盧生


雜錦拉麵配辛辣味噌湯底:我與纖瘦小姐



芝士餃子



芝士餃子



炸雞(5件)



沒有留言:

發佈留言