2010年4月29日星期四

Burgers@ThreeSixty

上次係〝圓方〞見到ThreeSixty內的Burgers好似唔錯,所以諗住搵日去試。


老公尋日行得好左,我想佢出去行下。


我趁今日陪老爺去眼覆診,就約埋高達一齊去試。


老爺唔知老公整到,所以冇陪老爺。


呢間漢堡價錢和Mos Burger差不多,整體好過Mos Burger一D,係塊漢堡乾左D。


老公就話唔好食。





製作過程



希臘羊肉漢堡 (配山羊芝士、紅椒、薄荷乳酪) Set $54 (高達)



辣牛肉漢堡 Set $50 (老公)



煙肉、藍芝士牛肉漢堡 Set $55 (我)



我想煮意大利飯好耐,被我係ThreeSixty見到有意大利米,所以買左一盒預備遲D煮。
無糖豆漿就用來整豆腐花既。



1 則留言: