2010年4月19日星期一

倆口子住家菜

我而家好懶唔多想寫Blog,就算有都係拖左好耐先寫,所以連Blog都少巡。


不過,我有加入Blog友係Facebook內的Fan Page。


因此我知道〝通少〞會出書,緊係要支持一下。


書的紙質係我鍾意果種,字又大隻,雖則我冇老花,但大好睇D嘛!


價錢又唔貴,用料和煮法都簡單,真係唔錯。



書名:倆口子住家菜


作者:通少


出版者:Forms Kitchen Publishing Co., an imprint of Forms Publication (HK) Co. Ltd.


售價:HK$48-


3 則留言:

  1. 印象不錯                                                                                  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. 多謝你支持我呀, 記得連回郵信封寄去出版社(唔需要郵費), 註明換領通少小禮物, 我整左啲小小記念品, 希望你會喜歡呢
    [版主回覆04/24/2010 01:10:00]好野~咁等我明天去寄先~

    回覆刪除
  3. 我都好鐘意睇通少個BLOG家, 跟佢D食譜煮餸一定冇錯! hahah
    [版主回覆05/02/2010 23:01:00]我都鍾意睇佢個blog,佢真係好叻!

    回覆刪除