2010年4月9日星期五

海洋公園‧Ikea

今日一早去湊阿B一齊去海洋公園,但食埋早餐,都攪到11點幾先出發。


只得我一個要入場費咋!真係抵。



這款過山車有點怕,我都唔敢玩,因為有部分太近海喇!



我地架纜車〝77〞號,可能而家住得高老公習慣了,所以坐纜車都冇以前咁怕。




攤位遊戲都可以用〝百達通〞,真係識搵錢。



原本諗住入〝馴龍記〞玩,入到去阿B就驚要走。



除左坐纜車外,仲可以坐〝海洋列車〞。



〝大熊貓餐廳〞~這間餐廳很貴,燒肉雙併加飲品要88蚊,基本上望埋去全部是餐基本價88蚊,兒童餐仲要$128,叉燒包之類就平D二十幾蚊。


〝大熊貓小廚〞~呢間價錢平D,一隻豉油脾22蚊。





〝亞洲動物天地〞裡有小熊貓,而且仲有熊貓添啵!



小熊貓很難捕捉正面,因為佢常常走動,又喜歡用背脊對住你。




我地3點幾走都有咁多人入,因為有好多內地團。



我地只係吃左早餐,所以離開後就去左〝大家樂〞。老公話一定要影相,因為單Nunmber係〝409〞,剛好與佢生日日期一樣。



之後湊阿B回家附近,等娣婦湊阿B去婆婆到吃飯。


老公想剧扒,我提意去旺角又話多人唔好,但又唔知去邊,最後佢揀左〝Ikea~沙田〞,點知去到冇牛扒,轉左豬扒,咁可能以後都冇牛吃。


燒火腿配蜜汁:豬扒好腍~美味。



墨西哥燴牛肉粒:淡味,冇乜特別。



瑞典肉丸:比以前細粒,感覺差左。



我仲食多杯雪糕添!Ikea雪糕又平又好食,永遠都keep到水準。我買到醃青瓜,可以整他他汁喇!



夜晚整左蛋糕慶祝老公生日。



沒有留言:

發佈留言