2010年4月25日星期日

Cup Cake‧裝飾

之前係肥阿哥會所報名學整cup cake和裝飾。


今日我與阿嫂就去上堂,其實蛋糕就係Miss整定和示範左一次。


跟住又教我地唧花,但都要自己領略和做得多先得。


雖然我只係親手做裝飾,但我就問左好多問題,真係唔錯。


一入去就見到整好蛋糕,都知自己冇得整。



Miss既用具



Miss示範整蛋糕



出爐喇!若冇裝飾就可以焗耐少少,等表面金黃。



溝色整唧花



Miss示範唧花



左邊係我既唧花練習,而右邊就係阿嫂既。



除唧花仲有其他裝飾



我既製作品



我覺得最靚係呢個。



手多加左朱古力碎,唔加仲靚。







阿嫂作品





沒有留言:

發佈留言