2009年9月4日星期五

感覺似〝行街〞

我話〝行街〞唔係Shopping果隻,而係Sales果隻,大熱天時做〝行街〞真係好辛苦,大汗搭細汗,我仲曬到黑左少少添啵!我絕無誇張,因為我係一曬即黑的,仲要好耐先會白得番,所以每次曬黑都會被阿媽鬧。


今朝又係11點去尖沙咀做Facial,之後行落上海街睇蛋糕用品,跟住就去〝二記〞入D貨,再一直行去旺角,基本上每次做完Facial都是這樣,但今日有些特別,主要目的不是入貨,而是去睇地板和門,順便格價。


我行晒上海街、砵蘭街和附近範圍有這類舖頭的地方,仲問齊資料、攞埋樣辦,等老公夜晚回來就逐一匯報。


我行左幾粒鐘又孭住D麵粉,又攪到好鬼痛,個人又冇乜心機,而且對眼好攰,眼皮好重,又打左好多個不沉常乞嚏,鼻水仲有少少倒流,好似作感冒咁,我知我唔會病既,因為明天係我既大日子~加油丫!


剛過去的星期日都有去傢俬舖問價,但都是口頭講,前晚我就老公晝晒全屋傢俬圖,尋晚就約埋熊貓一齊去問價,順便食晚飯。


雖然,老公離開左傢俬這行差不多十年,但佢晝圖技術一D都冇生疏,用左1個多小時就晝完,因為屋細嘛!只須基本傢俱就可以。



2 則留言:

  1. 咁O岩呀, 我都係一哂就好快黑, 黑完又係有排都白唔返果D 人 O黎O架!!!  唉....今年我都唔敢去游水, 我怕黑O左之後又要等好鬼耐先無咁黑...白就無可能O架喇!!
    三十幾度O係條街行..真係熱都熱C.....我諗我中梗暑呀!! 

    回覆刪除
  2. 近排天氣太熱, 我已經無晒心機出外行街啦 ~ ~ ~
    明天好好休息下啦 ~ ~ ~

    回覆刪除