2009年9月23日星期三

深井陳記燒鵝

今日我想行街,所以相約熊貓,不過要等佢放工先行得。今晚老公可以來與我地一齊吃飯,時間尚早就去睇床褥。


我行到有D餓,在大家都毫無頭緒頭之下經過〝深井陳記燒鵝〞,燒鵝老公好鍾意食,所以入去一試。


今次我想介紹唔係佢既燒鵝或小菜,係佢想介紹佢係冇味精,我唔知係咪間間一樣,我去果間係荃灣近千色店的。而家外出吃飯一定有味精,但佢既湯真係唔覺有,而小菜食完都唔覺得口渴,所以我就標籤佢係冇味精,就算有都唔多,至少吃完不用飲水。


我地叫左兩款小菜,再加5蚊就可以轉套餐,套餐有一碗飯、湯或餐飲,當然凍飲和特飲就要額外再加錢喇!另外加多鵝脾例牌。


熊貓想飲湯,但怕有味精,仕應話〝湯係冇味精〞,所以佢一試。我地都試過真係冇味精啵!唔錯,佢試過個湯後就決定買多個外賣給她的男友。


是日例湯:青紅蘿蔔煲排骨,冇味精,有住家Feel。



西蘭花鮮魷:西蘭花好爽,但老公話鮮魷好似唔熟。



椒鹽豬扒



鵝脾例牌:皮脆肉嫩,因為唔係一隻燒鵝,所以肉唔多。



1 則留言:

  1. 我無幾耐之前都去左深井食燒鵝, 但唔記得去左邊間, 隻鵝係熱辣辣, 皮香有肉汁, 但就有o的韌

    回覆刪除