2009年9月8日星期二

右脾左脾@生日蛋糕

上星期六是我的生日,而尋日是高佬生日,所以今晚就約埋一齊食生日飯焗。


我地原本係預定旺角打邊爐,可惜YY臨時被公司調派要飛去公幹,所以我地就可以不揀打邊爐。臨時話可以揀其他,大家都冇兩手準備都諗唔到吃乜,但仍然係旺角集合。


熊貓早在年幾前已提過,尖沙咀有間食片皮鴨套餐4-5人用價錢都OK,我與她就最鍾意食片皮鴨,我地連打邊爐都要吃牠架!但臨時臨急冇資料係手,只記得係尖沙咀漆咸道和店名一個字〝廔〞,我與熊貓都好想試。


我地行緊先達時,在我腦海突然閃出個〝泰〞字,我就擰轉同熊貓講〝泰X廔〞,熊貓話〝唔係〞,隨即大家都好夾,亦都好大聲講〝泰豐廔〞,我地不知幾開心,就可能大聲得滯,週圍既人目光都注視係我地身上,可能人地唔會〝太風流〞。熊貓立即打去電話公司問,而我就拎定個電話出來預備打去〝泰豐廔〞,我訂埋位和片皮鴨。


我地一行5人剛好一架的士,雖然食物水準一般,但全餐晚飯都好開心,食飽又笑,真係開懷。


片緊片皮鴨時,高佬叫佢留返隻脾唔好片,咁我就話〝咁左脾、右脾就當生日蛋糕喇!〞,但我果隻比左老公吃,見到咁多肉都飽。



沒有留言:

發佈留言