2009年9月16日星期三

家電

今朝湊左阿B返學,然後係娘家逗留到2點就出門口去新屋,天公太好所有雨都係我出門前落晒,到我出門時太陽伯伯同我〝Say Hi〞,上到車又開始天陰陰喇!我係新屋附近吃完野。


今日我既工作要取回大門和大閘Key,仲要將全屋黏地板時〝吱〞出來的膠水抺去,緊係唔係就咁抺喇!要用〝松節水〞先可以除,不過用火水都得既。〝松節水〞嗱到我雙手都白晒,而且仲有陣味,好在有洗手液咋!今次我發現有個方法比之前既好,若有下次就識得點做喇!


頭先〝入伙大使〞係維修表到冇mark有比Key佢,所以只可以比大閘匙我,上次我交門匙〝入伙大使〞行開左,個護衛幫我轉交比佢,但屋內又有維修過,咁即係有Key喇!〝入伙大使〞仲話呢D情況若要打官司,我地一定輸,最後〝入伙大使〞都搵到,佢好強調自己好有條理,又好相與。


我要等老公放工來一齊去買電器才回家,我怕抺完地有好多時間剩,所以拎左2本食譜、1本相機書、1本散文去睇,個袋重到震。我抺左膠水又掃地和拖地,剛坐低睇老公就到,佢再整下野,我就繼續睇書。


我地去左美心快餐食飯,見到有〝葡式慕絲〞就加錢換,都冇乜特別,我諗佢葡式意思係表面有〝木糠〞。


醫肚後就去買電器,幾經我地格價後,最平就係新屋附近商場既電器舖,呢間信得過由舊區搬到商場,老爺都幫襯左三、四十幾年,所以老爺都與我地一同前往。


電器星期六會送到,唯獨電視冇貨,要月尾先貨到,而家還欠厠所和廚房既層架未決定,餐檯等埋肥阿哥有空先去買,因為佢幫我車回新屋,其他一切已攪掂。



2 則留言:

  1. 嘩, 有掛忙了 ~
    努力呀 ~ ~
    [版主回覆09/18/2009 10:24:00]係丫~一陣又要去新屋喇!

    回覆刪除
  2. 睇O黎都就快可以入得伙喎!!!!  到時可以開工整O野食啦!!!
    [版主回覆09/18/2009 10:24:00]我都等緊搬後可以整野,而家成日都心思思想整。

    回覆刪除