2009年9月22日星期二

海鮮好煮意@都市閒情食譜

今日落街買鹹蛋見到〝7-11〞,所以入去八下有冇新烹飪書,就被我發現都市閒情又出食譜,仲要係18蚊,所以我隨意睇下覺得OK就買左。


每日我都有睇都市閒情〝今晚食乜餸〞既環節,若有我喜歡既菜式我都會錄低。不過,這書只得〝陳國賓〞和〝李錦聯〞既菜式,而沒有Annie啵!若然有埋佢就最好,咁可以多元化D嘛!


我諗這書書局都會有得賣,上次買兒童食譜@都市閒情食譜系列都係係書局買既,所以唔一定去〝7-11〞。



書名:都市閒情食譜~海鮮好煮意


發行代理:同德書報有限公司


出版人:余銘


售價:HK$18-


沒有留言:

發佈留言