2009年9月5日星期六

生日搵食@2009

雖然,今年生日老公唔可以陪我,但我仲有朋友嘛!熊貓知道老公不能陪我,佢就自動獻身喇!佢仲約埋至Fit來陪我食lunch,夜晚又約左開心果join我地食晚飯,但至Fit夜晚不能與我地吃,佢要去奶奶家吃。我很怕一人睡,所以夜晚就回娘家瞓。


我與熊貓係銅鑼灣港鐵站等,因為上星期與老公去銅鑼灣搵人,無意中被我地睇到盞吊燈又平又靚又啱心水,但想再睇多D先做決定,最後都係決定今日買它,仲買一款兩盞for客廳和飯廳。


一早計劃買左燈後,差不多離開銅鑼灣先取回,然後拿回新屋,可是貨在倉要星期一先運過來,唯有落訂先喇!


熊貓睇雜誌介紹台灣小吃位於天后,我地繼續行街等至Fit做完Facial就去醫肚。我地坐〝丁丁〞去天后,至Fit來電,佢坐巴落早左,我地係〝丁丁〞內見到佢係巴士,教她坐〝丁丁〞係〝丁丁〞站等她。


我地推門入店內,得一條窄窄的路,只夠一個人行,裡面都不是大,只能容下4-5張4人檯、另一邊就擺2人檯,通道都是緊夠一人行。在等位既時候,至Fit帶左一個驚喜給我地,佢宣佈已懷孕3個月喇!我即刻開心到拍手掌。


下次都不會再來,與雜誌介紹的差太遠,其中兩款係雜誌介紹的。幫我地落單的年青人尤如遊雲一樣,看下去就知佢點遊法,真是差得很。


招牌炒新竹米粉(雜誌介紹):冇特別,豉油炒,唯一特別油多。



沙茶牛肉炒麵:我地見隔離檯好香,所以order。來到香味唔知在那裡?而且似〝乾炒牛河〞。



紅燒牛肉麵(雜誌介紹):標榜〝不含味精〞,至Fit話湯似〝肉骨茶〞,湯唔好飲,肉又唔多好吃,而麵條有糊既感覺,但心就帶點硬,總之唔好食。


〝紅燒牛肉麵〞有茶餐,當然就叫喇!我地食晒都未有得食,而遲來的都有得吃,所以就追問為何?遊雲的青年人話就得,大家都一致認為〝漏單〞。


到埋單時,竟將這個原本是茶餐包野飲變做正價,台式就加錢,我想討回公道之際,經計算後只不過差2蚊,若果差得多我實據理力爭架!


我追問時已過了茶餐時段,若然佢漏單的話,加上冇留意時間,很正常地當正價計,這是我地推論。



蜜桃綠茶(左):有少少蜜桃味,但好淡,好似水。
奇異果綠茶(中):又係好似水。
果香果綠茶(右):3杯中最有味,但唔算好。


我與至Fit要凍要走冰,但我杯果香果綠茶來到有冰,然後佢只拿走冰再比我,其後連熊貓果杯都走埋冰。



奶酥厚片士司:好味,燶果邊仲好味。



百香果綠茶 (熱):好飲過凍飲。


我想試〝奶酥厚片士司〞又有茶餐,熊貓幫我飲埋〝百香果綠茶(凍)〞,我死都要叫番〝百香果綠茶〞飲。



我地返回銅鑼灣陪至Fit買東西,然後佢就向奶奶家出發,熊貓就陪我繼續行街和睇傢俬,到咁上下就過返九龍與開心果會合。今晚吃日本野,食物水準整體OK,好過晏晝果間。


芥辣八爪魚



芝士半片:份量兩件,話半片,但來到係成件,所以要求佢cut開。年糕與平時日本年糕唔同,芝士味唔夠香。



軟骨餃子



牛玉子燒:好香牛肉味,蛋都整得唔錯。



雞軟骨



蝦天婦羅:蝦新鮮。



豆腐田樂:豆腐滑,但脆漿就比較硬~唔脆。



開心果送了這本〝米奇2001 Schedule Book〞給我,我明年不用買就有靚靚用喇!



1 則留言:

  1. 笨媽媽快樂家2009年9月8日 上午7:36

    補祝妳       生日快樂             生體健康                  心想事成             

    回覆刪除