2009年9月9日星期三

難度是疲勞過度?

老爺近半年載老花眼鏡都睇唔清楚野,就在兩個月前某日朝早,我幫老爺約好在他家附家分科診所睇眼,醫生話老爺白內障都好嚴重,所以寫紙轉介去專科。


我就叫老爺回家等我,我立即去另一間政府醫院幫他排期睇眼,大家都知眼科要排期好耐,我亦都見到窗上貼著〝眼科排到2014年4月〞,但可能老爺情況嚴重,所以相隔兩個月就有得睇。


今日我6點幾就起身預備陪老爺去睇眼,除此我仲要去拎返部Notebook,再去睇地板,然後再要去新屋。我吃左兩包梳打餅,加多杯熱飲,7點幾就出門。


今次專科醫生都話老爺係白內障,唯一可以治療只係手術,醫生話今年做緊2005年排期既手術,所以我要求醫生幫老爺排期,整個過程都比我想像中快。


老爺全程都與我一齊去,上到去Acer維修部要等,我有D唔明白,櫃檯職員call左師傅出來解答,但佢一出來擺出一個戰鬥格,答左等於冇答,態度又差,我被佢激一激立即開始眼花,我已問左佢的名字,投訴考慮中。


我地再行去睇地板,可能Notebook重,所以頸梗膊痛。我問左價比旺角貴,所以應該會去旺角買,然後再去新屋,所有野攪掂,我地就各自回家,可能事辦好個人鬆左,就發覺有點肚餓,我就去買古朱力吃,漸漸有D反胃,上到車仲有D想嘔。


我返到屋企就即嘔,老公話我可能疲勞過度,所以我立即眠一眠,嘔左又眠過就好D。


今日P小姐第一次去我個針灸師到針灸,本想帶佢去,但而家咁既身世,唯有靠她自己,好在佢好聰明搵到,而且佢都覺得OK,幫到人就最開心。


2 則留言:

  1. 一定要投訴, 唔可以放過呢種咁串的人架 ~ ~
    [版主回覆09/18/2009 10:33:00]而家啖氣過左喇!所以冇投訴佢。

    回覆刪除
  2. 小心身體呀!記緊記緊
    [版主回覆09/18/2009 10:33:00]知道~細番薯,我會聽話架喇!

    回覆刪除