2009年9月16日星期三

幸福西點‧浪漫滿屋

今朝湊左阿B返學我就回家,在回家前要去郵局辦些事,可是郵局未開,咁就去左〝7-11〞繳費先,我又睇下呢間有冇元氣麵包‧活力滿屋超省錢‧快煮食譜之類咁平既食譜書。我係擺食譜書睇唔到有,死心不息在架上上下搵下,哦~原來放左係雜誌到。


〝幸福西點‧浪漫滿屋〞元氣麵包‧活力滿屋都係屬於〝Tasty〞系列,這系列一共有4本,另下兩本暫時冇乜興趣,所以唔會刻意去搵。


這本〝幸福西點‧浪漫滿屋〞材料會用到乳化劑、塔塔粉和牛奶香精,雖然唔係每一個食譜都用,但都係化學野。


書中提及的〝牛奶香精〞使產品增添濃郁的奶香味,但因此品為香料,吃多易致癌,建議改用牛奶,但我唔知點解佢在食譜內仍用,又冇講用牛奶代替既份量是多少。


尋日我去過新屋附近幾間的〝7-11〞都冇得買,所以應該不是間間有,大家想買經過〝7-11〞就要留意下喇!



書名:幸福西點‧浪漫滿屋


編著:黎國雄


發行所:八方出版股份有限公司


售價:280 (新台弊)


推薦價:HK$28-


作者


黎國雄擁有二十多年經驗的烘焙大師,他的製作技術和創意備受各界讚賞。無論是剛入門的初學者,或是追求進階的烘焙師傅,經過黎師傅的詳細解說和指導,將在烘焙的技術上大大進步。


前言


麵點美食已經成為大眾不可或缺的食品,稍稍留意就可以發現,早晨或傍晚時候,中式的包子店、西式的麵包店、蛋糕專門店都聚滿了顧客。包子店、麵包店也越開越多,競爭卻越來越大,所有的老闆都渴望顧客光臨自己的店鋪,所有的麵點師傅都希望顧客喜歡自己做出的產品,如何才能吸引更多顧慮呢?


要吸引顧客,當然是產品要好吃;要做出受歡迎的產品,關鍵是麵點師傅。一位出色的麵點師傅,首先要有的當然是扎實的基本功,但要顧客記住你的產品,就要讓產品有獨特的味道或造型。麵點的製作講究選料、分量搭配、造型、烘烤蒸製的溫度和時間等等,但這只是基本功。現在的顧客要求很高,既要好吃,又要好看,而且喜歡特別、有新意的東西,所以要想產品出類拔萃,就要抓住顧客的心理,製作麵點時多發揮創意。


黎國雄是烘焙行業的大師,他製作麵點的技術和創意備受業界所賞識。書中所有的麵點都是經黎師傅精心挑選、最受顧客歡迎的,並由黎師傅用心製作,從造型到味道都是一流的水準。


所謂學有專精,這套『Tasty』系列叢書共分為西點'蛋糕、麵包、中式點心等四大主題,內容介紹了許多項產品的製作方法,文字簡潔,搭配清楚的流程圖片,易看易懂,既有入門基本實例,也有進階創意作品,不管你是剛入門的小師傅,都可以把此系列食譜書當作學習的參考。


本書《幸福西點浪漫滿屋》,介紹了多種西式點心的製作方法,如各海綿蛋糕、戚風類、重油類等多種美味小蛋糕,還有各種特別的派、塔、餅乾曲奇等等,無論味道、口感或者造型都極具新意,是技術和創意的絕佳組合。


3 則留言:

  1. 哈哈, 你近排咁忙, 應該都無時間試整啦
    [版主回覆09/18/2009 14:33:00]所以我好期待搬屋,搬左之後就可以動手做喇!

    回覆刪除
  2. 幾時搬好屋呀 ? 等緊你o既大作 !
    [版主回覆09/21/2009 23:45:00]未有咁快,傢俬未到。我都好耐冇整野,有D手癢。

    回覆刪除
  3. 睇到你本書, o..no..我又唔記得行去7仔睇下有冇得買呀!! 真係年紀大..無記性呀!
    [版主回覆09/21/2009 23:47:00]我記性都差左,所以我會寫低要做既野,有時做完都唔記得,咁就可以睇番記錄,咁就一定記得喇!

    回覆刪除