2010年3月5日星期五

Wii

老公上個月話比一個Budget我任我買,所以我就決定買Wii,其實Wii我都玩到有點悶,冇又點解會玩到悶呢?因為肥阿哥早在3年前已買左,我地每人都有一個人物添架!


今次我買Wii目的係減磅,平時我冇人陪我做運動,有左Wii就可以係屋企玩之餘,順便流下汗和郁動一下,我每次玩Wii不論什麼天氣,都會出一身大汗。


今日等老公放工,然後去肥阿哥幫襯開既game舖買,隨機附送〝Wii Sports Resort〞,即係洪金寶買廣告果隻,而手製連雞脾有2 set,又有基本手製套兩個,仲有2 set動感強化器。


我買Wii塊板係〝Bee牌〞,它不是翻版,只不過係不同廠出,但平過平時〝799〞果塊,一樣又係有隻〝Wii Fit Plus〞送。


我買的全是正版,我與老公全部都試過一D問題都冇,主機係原廠貨,所以有一年保養。



1 則留言: