2010年3月3日星期三

爆水管

今晚我與老公約定食晚飯,但6點幾收到老公電話,佢公司發生左水災,所以我地約定有變。


事原老公準備徹退之際,突然聽到〝嘭〞一聲,望一望對面同事全身濕晒!原來係佢頭頂爆水管,數秒後殺到老公個位,好彩佢閃避得切,可惜就全檯濕晒!電腦唔知有冇事,有事的話今天努力既工作就化為烏有,到時真係~慘。


 


最慘對面同事全身濕晒都不得止,打開抽屜自家部〝PSP〞滴晒水~悲哀。唉~明天要繼續收拾水災現場。


我諗住去食粥,去到粥舖賣晒粥,得返炸物,我好耐冇食過喇!諗住買一件〝牛脷酥〞,但店員話買兩件送一件,油炸鬼明天有時間就整〝餈飯〞。


我地目標冇左都唔知食乜,最後就左〝吉之島〞買壽司。


今日33日真係一個特別既日子,老公話lunch先同被水淋既同事和另一位同事慶祝生日食lunch,真係畢生難忘。





沒有留言:

發佈留言