2010年3月21日星期日

Augur-7 Pizza House@Cafe

今日為三月之星~熊貓和開心果慶祝,我心中慶祝地方目標為樓上Cafe。


我係網上睇到〝Augur-7 Pizza House@Cafe〞的評語不錯,所以就book,但要waiting list,最後都有位。


這裡只可容納二十幾至三十人,雖然地方不算大,但環境都可以,洗手間又乾淨,而且又有遊戲玩。


全部都是套餐,每位只要88蚊就可以有野食和飲品一杯,若要特別飲品只要加10蚊就可以。


份量按幾多人來供應,但一定夠吃,食物質素有些好,有些一般,整體都可以。大家都飽到有點吃不消,下次可以再來。


店內職員又會詳細向你講解有疑問的地方,又會與你傾計。



一入門口右邊就有好多Game玩喇!



店內職員給小朋友玩具。



吞拿魚螺旋沙律:亦有蕃茄沙律選擇,店員推介〝吞拿魚螺旋沙律〞,真的好介紹,個個都讚好。



芝士蒜蓉包



酸忌廉薯條:選這個是為小朋友,所以冇選〝香辣脆薯皇〞,估唔到有兩兜,味道都OK架



吉列炸帶子:普通野。




A7豪華至尊酥皮薄餅:薄薄的餅底,好脆美味。


 

日式豬軟骨餃子:我鍾鍾意食豬軟骨,〝雜會蜜汁燴腸腸〞落選了,每啖都有菜和軟骨。

 


 

蜜汁雞翼


 

香草雞翼



辣辣冷麵:即係〝元綠〞果隻,但份量真係好多,味道淡了些,但都一樣咁好味。



西班牙茄汁蘑菇煙肉意粉:大家都好飽,我和其3個朋友試左少少,若果唔係飽一定食得晒


平分左兩包,我與同屋住老婆每人拎一包取走,這裡冇外賣盒,是用錫紙包裹。



飲品大部分味道都唔錯,有些普通的飲品沒有影,只影特別的。


熱情果沙冰:美味。(我)



唔知蜜桃什麼 (開心果)



特濃咖啡:應該係小小杯,一啖多D,但店職解釋了,因為有次不懂飲的客人說〝份量太少〞,還給人罵,自此就係咁大杯喇!(高佬、同屋住)



名字忘了,係可樂冰,加啫喱,可樂味淡~麻麻。(YY)



提子梳打:梳打上有士多啤梨雪糕,加上cream,味道好OK。(老公)


店名:Augur-7 Pizza House@Cafe
電話:2770 7199
地址:旺角登打士街44號恆隆大廈44室
營業時間:星期一至四:1500-0100;星期五、六、日及公眾假期:1500-0200


沒有留言:

發佈留言