2010年3月12日星期五

廚安居‧深圳書城

今日老公請左假,因為之前與纖瘦小姐約好北上。纖瘦小姐之前都有整開麵包和蛋糕,近日她的老公L先生又開始學,所以我帶他們北上掃烘焙用品。


大家都大豐收,全程買得好開心,真係平到震,但時間都唔係好夠,有機會再一齊去過。今次係〝廚安居〞買野用會員價,可以慳回一個人的車費。


早十點約左一齊吃早餐,然後出發。首先去〝廚安居〞巡視一下,大概睇下有什麼想買,到最後才回來買東西,因為拎住野行街好麻煩。


我地行去東門行一陣和食D野,老公唔吃酸辣粉,所以只係每人飲杯野和食個撻。



食野時見到對面舖有纖瘦小姐最喜歡的〝阿Pooh〞,所以吃完我與她就過去睇下,價錢都不平,所以四處睇下其他舖,終於去到一間開價最平,而且仲以7折多D價錢買到,纖瘦小姐不知幾開心。



跟住坐地鐵去〝深圳書城〞買食譜書,睇下〝深圳地鐵〞標誌與港鐵差不多,深圳只不過係將港鐵的logo重疊而矣。



老公帶領大家去搭地鐵,因為老公公司這裡有office,若然不是都好難搵到地鐵站,老公話這個站在地底,連接左幾個商場,所以好麻煩。


我地由老街站去少年宮站,我影完少年宮果幅相,就有月台職員笑住話不准影相,態度真係好。



深圳書城



一入去就搵食譜書,但唔多見到,我見到有卡通VCD,所以買左隻喜洋洋比阿B,因為太平RMB16怕過海關會被捕,D9都只不過係RMB32,所以我問得好清楚係正版先買。



若果你唔介意係簡筆字的話,真係好抵,但若果香港都有售的就與香港差不多,可能係繁體字掛。不過,有一本〝新手成功烘焙DIY〞香港有售,但要六、七十蚊,而家平一半咋。


買左4本書夾埋都係81.9,另外只要加1.5蚊就有一個環保袋。纖瘦小姐都有買架,但忘記影相。



這間〝麵點王〞食物水準唔錯,我地行到4點幾先食,可能太晏,所以有D野售罄。其實,有次來過,但有好多人,所以就去左〝KFC〞,今次係平日,所以有機會試,果然又平又好食,怪唔之得咁多人喇!



生煎包:10元/5個,若果餡料再多D就完美喇!



香菇麵:12元 (L先生‧左)、肉沬炸醬麵:12元(我‧中)、牛肉拉麵:12元 (纖瘦小姐‧加)

麵好食,纖瘦小姐想吃牛肉刀削麵,可惜買晒,佢碗既牛肉就遜色左D。


鮮肉白菜餃:12元,老公唔吃麵,所以叫左這個餃,這個餃大家都嚐過都話好味,味道與小籠包的差不多,總之好食喇!



小籠包:8元,L先生話要學阿蘇試下盪鞦韆,雖然冇盪,但都凌空夾左好耐,因為我食緊野,又要搵相機影。



大家再搭地鐵返〝廚安居〞著手入貨,纖瘦小姐與L先生就買左好多野,不過,忘記左買砧板。



我烘焙就買左好少,因為話晒都來過幾次,野都買得七七八八,但係下面幾層都有收穫丫!



沙鍋都夠2-4人用架,只需RMB33.3(會員價),RMB39.2(非會員)。



燉盅夠2人用,只需RMB13(會員價),RMB15.3(非會員)。



晚餐返到香港先吃,去左纖瘦小姐家附近吃,L先生回家擺野,我地就去搵位。



沒有留言:

發佈留言