2010年3月18日星期四

白酒煮啫喱 (內附食譜)

我唔知Yahoo咩事,我upload左好多次幅相都唔見到,而剛剛打完這篇網誌按〝立即發表〞,手快過我個豬腦,擔心的發生了,網誌不見了,真係有點灰。


現在應該冇事了,但我見到幅簿內有好多幅相同既相,而草稿匣內同一篇網誌有十幾頁,真係麻鬼煩。


之前朋友送左支白酒賀我新居入伙,這令我想起〝名廚甜品〞內有款甜品(98),由劉北弟師傅主理用到白酒,做法又簡單的。


尋日我動手做,因為分3層,在做第二層時可能魚膠水放得久,又未完全攪勻,所以不是太凝固,有了這經驗做第3層時,將魚膠水再座一座溶,可以都已變成一幢危樓。


我整得不夠美,書用的模是螺旋紋的戚風模,而我只是用1磅的長方形蛋糕模。我將書的士多啤梨改為奇異果,因為士多啤梨貴嘛!


朋友們反應不錯,唯獨是老公話〝麻麻〞,成日樣樣都話麻麻,咁咩先叫好呢?哼~


我和大家都覺得生果多左D,而且只是第一啖有白酒味,但我已錯手落多左白酒,可能要用再靚D既白酒先得。


書說是十人分量,但5-6個人都可以吃掉。



白酒煮啫喱


食譜來自:名廚‧甜品


材料:(10人分量)


士多啤梨、芒果、火龍果                   400


沸水                                                       375


                                                           100


魚膠粉                                                   15


白酒                                                       125


做法:


1.          士多啤梨、芒果和火龍果切粒,備用。


2.          混合糖和魚膠粉。


3.          將之混入沸水中,拌勻。


4.          待涼後,拌入白酒,製成啫喱水。


5.          放涼至室溫狀態,把部分啫喱水加入芒果粒中,冷藏至定型。


6.          取出後放入士多啤梨粒和部分啫喱水,冷藏至定型。


7.          取出並放入火龍果粒和剩餘的啫喱水,冷藏至定型,脫模便成。


貼士:


l            糖和魚膠粉使用前先進行混合,可避免魚膠粉遇熱糊在一起。


l            可隨喜好使用不同生果。


l            製作白酒啫喱時,加入魚膠粉後不要過分攪拌,以免起泡。


1 則留言:

  1. Miss.Wong 小姓潘,請問妳所提及的劉北弟師父,是否在鴨脷洲長大的呢?如果能確認,劉師父可能是本人的同學,可以幫助聯繫劉師父嗎?

    回覆刪除