2010年3月21日星期日

充實的一天

早排開心果睇完阿蘇介紹川龍飲茶,就立即致電給我,咁我就計劃一下。


今日行程非常充實,首先去川龍飲早茶,然後去探至Fit的囝囝,夜晚就為三月月之星慶祝生日~開心果和熊貓,熊貓今日發生左兩件事,都唔知係好定唔好。


早上7點半集合,去到荃灣約8點,再坐十分鐘小巴到川龍。


小時候老豆揸車帶過我地去川龍飲茶,之後都有與朋友去過,覺得沒什特別,雖然我覺得唔特別,但大家都未去過,所以就去試下。


老豆朋友有時仲會送川龍出名的〝西洋菜〞給我們,我又係覺得冇乜特別,可能係我不懂欣賞。


這裡有兩間酒家,朋友話有雀籠的比較好,幸運地好快就等到位。全是自助形式,點心一出就一掃而空,要鬥快,手快有手慢就冇,真係要搶架!我呢位師奶緊係有份參與喇!


 



老公話雞札既雞有雪味,而粉果唔好食,但我地就覺得OK啵!我估老公話唔好食既原因係餡係齋,對於食肉獸既佢緊係唔好食喇!我地要左兩碟,有一碟皮有少少唔熟。



牛肚好入味;炸饅頭油不多,都係好味。





這些就是排隊等腸粉,只要你大聲落order,廚房內的師傅就會幫你整,佢一次過處理3款腸粉,所以都好快就有。

 

我唔知係咁既形式,所以冇諗定,但腸粉就一定食叉燒,另一碟要咩好呢?聽到人叫齋腸,一心以為內裡有羅漢齋,點知真係乜都冇,即係淨腸粉,腸粉好滑。


我地約一小時內食左咁多碟,都只不過係$258,每個人都吃得飽飽。



臨走時影,這個炸物點心櫃之前係滿滿的,但眨眼之間就變成‧‧‧



燒燒鵝/鴨的地方。



阿蘇介紹左一檔野,我就係果到遇到十多年冇見的朋友,忙著傾談,所以忘了影相。朋友們就買了她的〝雞骨草〞,飲完有點回甘的感覺,好似羅漢果的甘,但開心果話沒有羅漢果的。

 


我都用手試過這山水,真的很清涼。



我地食飽就去行下西洋菜田。



川龍內的〝梯田〞,雖形式沒內地的大,但在香港都難得一見。



沿西洋菜田行〝城門引水道〞,途中遇到3位中年婦人為筍去衣,傾談間原來是竹筍,從地剛長出來,用來炆豬肉好好味。


雖然竹筍BB被拔了出來,若今晚落雨的話明天又有架喇!而且拔過長得仲美。


這條已經不能吃,只是剛長出才可吃。



嘩~頭先係睇竹筍時高達被咬了,長了一個小山丘。



伯伯很利害耶!他在引水道取山水,然後又拿住2盎水上來,注意沒有正常的梯,只靠在牆上幾個〝U形〞鋼筋爬上來的。



石上的手。(手→樹枝)




睡在屋頂上,懶洋洋的貓兒們,還有兇惡的猴子。



沿西洋菜田行由〝城門引水道〞變行〝龍門郊遊徑〞,行左差不多3個小時,終點在城門水塘燒烤場入口,在入口有小食亭。


行到好熱就買了菠蘿冰〞,小時候的零食,但我通常吃的是〝木瓜〞,很懷念。



城門水塘燒烤場入口一向都有好多人等小巴,所以我地抖完唔等小巴,直接行落〝石蔭〞搭巴士去同屋住家集合食lunch。


美心吃lunch,熊貓食左兩啖發現一隻比豆豉還要大的〝蒼蠅〞(湯匙內)。經理問熊貓想食乜?尤如貴賓一樣。我地見此就夾錢比熊貓去買六合彩。



起初去到至Fit家囝囝都睡著,後來就被攪醒,囝囝有好多表情,我地臨走BB又睡了。


薑醋甜了少少,我只吃蛋,但雞酒我就不嗜,所以唔知咩味,逗留約1小時就去食晚飯。



我地行去食飯途中,熊貓又中獎喇!她在我與高佬中間同步前行,但唯獨她一人中〝雀仔便便〞,仲要兩篤,真係幸福極了。


晚飯請到Augur-7 Pizza House@Cafe



沒有留言:

發佈留言