2010年3月20日星期六

三餸一湯@學煮泰國菜

上次RC兩公婆(老公朋友)到我新屋食飯,那次已講好下次去他們的家玩。


上兩個星期老公幫朋友在我家商場電器舖訂了冷氣機和抽氣扇,今日送貨,咁我地就去打擾佢地。


今晚吃泰國菜,因為RC太太是泰國人,我仲有幸學煮泰國菜。


大家邊吃泰國菜,邊睇泰國恐怖電影,真係美極。


這餐真的很美味,味道像外出吃的差不多。



香茅雞翼:外皮脆香,內裡淡了少許。



生菜包




之前RC太太已教我煮過〝冬陰公〞(老公幫人、我得益)次係第二次,但材料與上次有點不同,我又忘記左問,我諗其實都是隨心而矣。



落足材料架!味道與泰國餐館沒分別。



泰式炒通菜



1 則留言:

  1. 掂喔 !! 我未試過一次全餐都泰國菜哩 ! 每次都只是做一款, 唔夠喉喔 !
    [版主回覆04/14/2010 23:55:00]我一次都未煮過,今次偷師,希望到自己煮既時候唔會太差喇!

    回覆刪除