2010年1月1日星期五

Burgers Box

今個月初老公話我知頭報紙介紹左兩間食漢堡飽既店舖好似唔錯,咁我就keep起左果板,一間位於尖沙咀,而另一間位於中環既〝Burger Box〞。


今日係我地拍拖〝11週年〞,前幾日老公就提意去食,我地家有車去到中環果間,所以就揀去〝Burger Box〞,中午開心果來電,所以我地一行3人一齊去試。


〝Burgers Box〞比〝Mos Burgers〞還要好吃,而價錢都係貴少少而矣,又係即叫即做,大家係未吃早餐和lunch情況下都吃不完,吃剩好多薯條,大家都話有機會會再來過。


我地都有討論究竟是〝Mega Box〞抄佢,定佢抄〝Mega Box〞,不論店鋪用色或Logo都與〝Mega Box〞好似,簡直係一樣咁丫!你地又睇下似唔似?



很外國feel,因為要食住西北風吃漢堡,而旁邊就係上落船既地方,冬天去要添多件衫先。



車打芝士牛肉漢堡Combo:51蚊~



車打芝士煙肉牛肉漢堡Combo:55蚊~


瑞士芝士磨菇牛肉漢堡Combo:61蚊~



粗薯條



瑞士芝士磨菇牛肉漢堡



車打芝士煙肉牛肉漢堡



車打芝士牛肉漢堡



店名:Burger Box
地址:中環7號碼頭下層C舖
電話:2167 8990



沒有留言:

發佈留言