2010年1月10日星期日

南生圍

尋日肥阿哥搵我去〝白泥〞影相,可惜要煮飯比老爺吃,所以冇去到。我見肥阿哥影既相好靚,又有陽光、雲又攪靚,冇去到真係可惜,不過,肥阿哥話遲D會去〝南生圍〞,真係好嘞!


今朝收到肥阿哥電話,佢一陣去〝南生圍〞影相,〝白泥〞和〝南生圍〞都係我想去既地方,我就緊係去喇!於是就約埋高佬、高達,但係高達要返工。大家去肥阿哥家等,肥阿哥一 次過車我地入去。


首先入天水圍join肥阿哥朋友,然後再落元朗join多一個,然後就出發〝南生圍〞。我地去左成日拍戲既橋和〝導火線〞中甄子丹打得好勁既屋。


影左咁多幅最鍾意呢幅。



大家望到條橋都〝O〞晒嘴,因為冇想像和平時睇相咁大。



呢間屋中間已有好大條隙縫,可能就倒塌。


 



呢間就係〝導火線〞果間屋。



從窗望出去就係〝Yoho Town〞。








1 則留言:

  1. 我都鍾意影相.......但要買部專業既相機好貴呢.....
    南生圍....我未去過......有機會真係要去行下...
    [版主回覆01/12/2010 17:53:00]我都覺得貴,好在有肥阿哥果部咋!若果唔係就冇得影喇!不過,遲D做野的就會買過一部,真正屬於自己既~

    回覆刪除