2010年1月22日星期五

茄汁芝士雞中翼 (內附食譜)

我每日都會睇都市閒情〝今晚食乜餸〞,而且仲會錄低添!就係上個月,李錦聯都教煮呢味餸,睇完之後好想整,但份量太多平時煮唔到。


今日我要回娘家湊阿B放學,咁我就趁機煮,有多幾個白老鼠試食,又可以聽多D意見。


我:覺得都OK,冇喼汁,但有喼汁味,都有少少特別既。
姊婦:好味。
阿嫂:呢個汁可以用來煮意粉。
肥阿哥:冇發表意見。
肥仔:佢唔舒服吃粥,但佢話聞到碟野好酸。



茄汁芝士雞中翼


食譜來自:李錦聯~都市閒情


材料:


雞中翼               1


醃料:


生抽                   2茶匙


生粉                   2茶匙


雞粉                   1/2茶匙


麻油                   少許


胡椒粉               少許


汁料:


蒜蓉                   1 1/2湯匙


清雞湯               3/4量杯


芝士                   4


茄汁                   4湯匙


混合香料           1/2茶匙


做法:


1.          將雞翼用醃料醃一陣。


2.          雞翼煎之前灑少許生粉。


3.          用慢火煎一次,然後再煎多一次,盛起。


4.          蒜蓉爆香,再加雞湯。


5.          加入芝士攪至溶,然後加茄汁。


6.          將雞翼加入汁內,轉小火再蓋上蓋焗一陣。


7.          混合香料加入雞翼中,再蓋上蓋焗一陣,即成。


1 則留言:

  1. 請問咩混合香料?
    [版主回覆04/14/2010 23:51:00]應該係多種香草混合一齊,我用吉之島十蚊店的Garam Masala煮的。

    回覆刪除