2010年1月17日星期日

泰農泰國菜館

我地去完〝東平洲〞影相,因有加班船,所以比預期早離開,出到來都係5點幾都唔知去邊,大家又唔知食乜,所以肥阿哥提意去九龍城食晚飯。


高佬就帶我地去一間泰國菜館,可惜係要訂位,walk-in係冇位既,咁我地就求其揀左這間泰國菜館,但水準都係一般。呢餐7個人食左千幾蚊,覺得唔多划算。



男仕們緊係要啤一啤喇~



阿嫂和YY都飲椰青~



我就揀〝泰式石榴子冰〞,以為有特別,原來又係不外乎果幾樣野,早知叫〝紅毛丹冰〞好過。


酸辣靚湯

酸辣靚湯:唔夠酸和辣。


青木瓜沙律:佢地話好味。



生蝦



雜錦併盤:蝦餅、魚餅、春卷、香葉包雞


香草粉絲蝦煲:男仕們話粉絲好吃,但女仕們就覺得一般。



香草粉絲蝦煲:蝦放底焗得太耐~鞋。



麵包咖哩蝦:以為係蝦放在麵包內,但原來唔係。



麵包咖哩蝦:自己砌的。



砵酒雞翼:個餸名應該改做〝酸甜雞翼〞合襯好多。



香茅胡椒雞柳



馬拉盞炒貴妃苗



菠蘿炒飯:味道~好。



菠蘿炒飯:睇下個內籠幾深,食極都有。



 


1 則留言:

  1. 菠蘿炒飯多數內籠d飯唔多, 一人都係分得小小, 你呢間食極都有, 好足料喎!!
    [版主回覆01/20/2010 17:24:00]呢個菠蘿既深度有我2/3隻手掌有多,起碼每人都有得食,仲要食唔晒,最後男士們飽住個肚分晒。

    回覆刪除