2007年5月1日星期二

第一次親吻大地


第一次親吻大地

今日過左去阿哥屋企玩,我地輪流一D睇碟一D同阿B玩,都冇咩事發生,點知到我&大嫂同阿B坐係到玩時,唔知點解我地望一望電視就聽到〝嘭〞一聲,尤如有人好大力用腳踩落地,我望一望原來係阿B個頭撞左落地,我地就拿拿淋抱起佢,阿B哭到出唔到聲,要過左一陣先咸到出聲,梗係又痛又嚇親喇,我睇佢既傷應該係坐係到撞落地跟住向前擦地,條眉&面頰都紅晒,一陣仲要返屋企食飯,大家都諗左好多野預備回答老人家。

回到家一陣老人家發現,問塊面好似紅左既,我地話冇丫,到第2日阿媽都係發現都係紅左,我地都係堅決話冇丫,件事咁就過左骨喇,如果比佢地知道就好煩架喇,平時都已經夠煩!


沒有留言:

發佈留言