2007年5月31日星期四

葡國雞翼 (內附食譜)

尋日阿婆問我煮咩餸,我諗到煮雞翼,因為屋

企長期都會有雞翼係冰箱,方便隨時有得食。但係成日都煮蠔油雞翼,所以今次就煮
〝葡國雞翼〞,記得好耐之前有一次朋友聚會中我負責整食物,其中一個朋友想食〝葡國雞〞,咁我係我既烹餁書中剛好有這款食譜,所以我就跟著做,其實呢本書買左好耐都未用過,今次係第一次用,但做出來的評語又不錯,真開心

上次係用原隻雞,但今次只用雞翼,因為我&肥仔都唔鍾意食到有骨碎。係醃雞翼時加左糖&老抽,因為肥仔唔鍾意雞翼白雪雪&豉油好似重手左,醃雞時食譜係冇用呢2樣野。大家都覺得D汁好好味,不過薯仔未淋,而且老公話雞翼未入味添,下次薯仔要切細舊D,雖然有美中不足之處,但係我好開心,因為

肥仔&老公有添飯&撈汁
,平時老公要返工食一碗飯架咋,佢成日話鍾意撈汁,但我整有汁既餸都好少見佢撈飯,
尋晚問佢:點解又添飯又撈汁丫?佢話:好味丫嘛。我又話:即係平時煮既唔好食喇!佢答:唔係,你整既葡汁好好食。不過,算啦!佢添飯我已經好開心架喇,我見老公越來越瘦,而我就越來越肥,佢要返工好辛苦,所以食野少左。

係幅相到大家會見到有金菇,記唔記得我之前整過金菇肥牛呢?冇錯喇,唔好"side"丫麻

葡國雞翼

食譜來自:中外小菜200

材料:

雞翼                        2

洋蔥                        1

薯仔                        3

白菌                        1/2 (冇用)

醃料:

紹酒                        2湯匙

生抽                        1湯匙

                            適量

調味料:

椰汁                        1/2

花奶                        1/2

清水                        1

麵粉                        2湯匙

黃薑粉                    1茶匙

                            適量

                            適量

做法:

1.            雞翼洗淨,用生抽、鹽、紹酒醃1/2小時。

2.            洋蔥去皮切片。薯仔去皮切角。白菌切片。

3.            起鑊,下油2湯匙爆炒雞件片刻,加入洋蔥、薯仔及適量鹽、糖同爆炒約2分鐘盛起留後用。

4.            另起鑊,慢火用牛油2湯匙炒麵粉及黃薑粉,炒勻後注入1杯清水及花奶,倒入爆好之雞翼、薯仔、洋蔥及白菌煮20分鐘。

5.            加入椰汁,再煮10分鐘即可。


 


沒有留言:

發佈留言