2007年5月24日星期四

耍樂聚會

今日去朋友屋企耍樂聚會,我地既耍樂就係〝打麻雀〞是也。話明耍樂朋友就冇時間整野食,而我有老公做代表,所以我就可以〝阿茂整餅〞

,我整左8個〝千層麵包〞外,還有包辦了晚餐,因為上次整Pizza時有材料剩低,所以好明顯晚餐係會有
Pizza,另加紅白意粉,可是係我晚餐計劃中出了一些意外,原本得白汁意粉,咁點解會有紅意粉,答案就是大頭蝦的我
lor,係我整Pizza時才醒覺我係用千島醬,而唔係用茄醬,但咁尋日係屋企又預備左茄醬料,點算好呢?我諗大家咁聰明都知道點樣解決D茄醬喇。但係朋友得一個玻璃兜,又冇錫紙兜,點焗丫?好在我醒起佢有個蛋糕模不過未用過,朋友又唔介意我用,咁我就唔客氣幫佢開封啦,所有問題都攪掂,可以開餐喇!

今日真係好熱,我一食完早餐就開工直到開飯前,係廚房內真係〝大汗疊細汗〞,都冇手抺汗,遲D再熱D我都可能要

好似馬咁抖暑,但中途我都打左幾舖麻雀架,果日耍樂邊個係大贏家?好幸運地係我老公,所以流出既汗水都係值得架~~wakaka!!!!

千島吞拿魚Pizza

Pizza醬焗芝士意粉

芝士焗白汁意粉

千層麵包


沒有留言:

發佈留言