2007年5月23日星期三

失敗的晚餐



今既係全牛宴,因為尋日同阿B去左惠康,我見到
肥牛&加拿大牛柳都減價,所以我就放左係我架購物車內,係比錢既時候個收銀同我講─牛牛剛剛返,但因為今晚可能停電所以減價,哈哈...你話我幾好運呢

今朝叫阿媽買多一包肥牛,因為我預備煮

金菇肥牛、炒牛柳粒&洋蔥炒肥牛,點解咁多牛牛,因為老公不太喜歡食金菇肥牛,所以煮多一樣炒肥牛。呢幾樣餸好簡單,但點解我話失敗,原因係我覺得全部都唔好食,佢地覺得OK喎,以下係我地既評語。

洋蔥炒肥牛:我覺得味太淡,佢地話好食,老公話你夾埋D洋蔥一齊食好好食,但係我唔食洋蔥。

炒牛柳粒:我覺得個汁甜左D,佢地唔覺甜,肥仔話牛柳太多筋,有筋就會靭,冇筋就OK。

金菇肥牛:我&肥仔覺得個汁有D怪怪地,肥仔話同平時既汁唔同,平時好食好多,點解?因為之前既汁係我自己調教,而今次我係用係吉之島10蚊店買既燒汁煮,冇加任何味,只是打左個茨,但老公&娣婦唔覺得個汁怪。

我地食完晚餐就落左去惠康shopping入貨,肥仔買左焗薯做消夜,到夜晚11點幾我就整左一碗吞拿魚薯蓉比肥仔做消夜。


1 則留言: