2007年5月8日星期二

腸胃炎藥



尋日阿媽餵完阿B食奶就要同阿婆去飲茶,咁我跟住接手湊阿B,7點幾起身已經週身骨痛唔舒服唔夠5分鐘就嘔番尋晚食過既野,嘔完仲手軟腳軟肌肉酸痛,我叫阿媽抱阿B訓床仔,我就同阿B訓覺,衰豬眼訓但係係張床到扭來扭去,扭左成大半個鐘都唔訓,最後頂唔順叫左娣婦起身陪阿B訓,我就去左訓

,到10點幾阿B訓醒,玩左一陣頂唔住就叫醒肥仔湊阿B,佢同阿B係床仔玩左一陣去沖涼,因為一陣要返工,過左一陣阿婆返黎,由於阿婆有好多野做,咁我就叫阿婆去做野,我就拎埋個枕頭訓係地下同阿B玩,一路玩又肚餓又唔舒服,真係難頂
。終於等到阿媽返黎有早餐食喇,我食早餐時肥仔就睇住阿B,吃完我打電話比老公同佢講我唔舒服,老公問我要唔要去睇醫生,我話唔駛睇,以我經驗應該係腸胃炎,到大半個鐘我又嘔番個早餐出黎,我真係好肚餓
,但係又食唔落野。最後我叫阿婆幫我煲粥,我又去左訓覺。


我訓醒時阿B食緊粥,咁我咪同佢一齊食,食完同佢玩左一陣,佢又扭我就去開奶,但佢又唔食,相間食粥都成大半個鐘,我就叫阿婆同佢訓覺,而我就自己訓,但係衰豬又係唔訓,我就叫阿婆抱去大床同我一齊訓,唔夠5分鐘就訓左。在睡夢中被電話嘈醒,原來係老公打黎,我同佢講睇醫生,因為我試過唔去睇醫生訓左4日床就好返,但我怕冇人湊阿B,等到老公放工睇醫生,我真係腸胃炎,醫生聲到我今朝嘔番尋晚既野就話我腸胃唔好叫我平時唔好咁緊張,唔好成日鑽牛角尖,開左D藥係會幫我吸氣,但食左D便便會黑色既,返到屋企食藥時,原來其中一粒藥都係黑色架喎!


其實我每隔一段時間就會腸胃炎,我都想放鬆,但好難做到,我都唔知點解,呢D係我習慣。娣婦問過我要唔要佢今日放假,我話唔駛,因為娣婦生左阿B之後為照顧阿B請假比以前多,我唔想影響到佢,更何況明天應該冇事lu。


今日醒左骨冇咁痛,但個肚痛、胃,仲有唔知係咪腸痛過尋日,所以我今日都抱唔到阿B,希望明天會好D。


沒有留言:

發佈留言