2007年5月28日星期一

宜家傢俬 (沙田)

記得有一次睇〝一粒鐘真人蘇〞阿蘇介紹邊到有好野食,果次介紹既野有2樣係我好鍾意食既,一樣係雞蛋仔介紹左2間,而另一樣係蛋卷,係節目中介紹既蛋卷係我小時候愛吃既牌子,呢隻蛋卷真係好好食,而家我唔見有得買,所以我好開心睇晒阿蘇介紹食野既地方,再計劃一個行程表,跟住就約埋一班朋友仔一齊去。我既心情就好似小學生去旅行一樣,終於到左出發果日,真係出師不利 ─ 落雨。終於果日唯一食到既只有雞蛋仔,但係不是最好食果間,去每一個地方唔係冇堂食就未開檔,而令我最傷心既係心愛既蛋卷仲要係星期日休息

,激死

點解係前面講大堆野,就係我今次去既地方都係阿蘇介紹,但

非常成功
!又係有一日睇電視阿蘇介紹
燒牛肉、肉丸 & 麵包布甸好食,係邊?就係在宜家傢俬 (沙田),係我&老公去過幾次多人而冇咩特別,所以我地放棄左去另一個地方食。我見既然係咁就約埋肥仔&娣婦一齊去,順便可以同阿B去街,去到一如以往好多人,心想唔通又係失敗
,好在等左一陣就有位。

我地去到冇理由4個都食燒牛肉架,所以我地有試其他野,我原本食燒牛肉,但太生我同肥仔換轉我食雞扒,但唔太好吃,而牛扒就得,另外肉丸有3個size我地叫左最大有15粒,無論香或味道都好似麥麥漢堡包既牛肉,食到

〝lam lam 脷〞
,而凍蝦&薯條都OK,其他就可以不吃,阿B都食左1/2個薯仔(如圖),我地都食得好開心,食完仲行左一陣宜家添,我仲有
戰利品,嘩!今日好開心。

我記得阿蘇講過,有一次阿蘇朋友問阿蘇:

朋友:點解你介紹果間野都唔好食既?

阿蘇:你叫咩野食丫?

朋友:我叫左呢樣&果樣。

阿蘇:梗係喇~你叫果D我都冇介紹。

戰利品 (可能你會覺得"leung",但我覺得靚,哈哈!)

瑞典凍蝦

炸薯條

香橙雞扒

瑞典肉丸

燒牛肉

意式長通粉


2 則留言: